Bouwjaar | 30-09-2016 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 156.165 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | V-566-BV |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-09-2016 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 156.165 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | V-566-BV |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | BWS Bedrijfauto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Dolderweg 2 |
Postcode | 8331 LL |
Plaats | Steenwijk |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)521 - 514141 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bwsbedrijfsautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus dubbele cabine
Modelreeks: mrt. 2016 - jul. 2019
Cabine: dubbel
Technische informatie
Koppel: 320 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Maten
Lengte/hoogte: L2H2
Afmetingen (LxBxH): 555 x 207 x 250 cm
Wielbasis: 368 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.039 kg
Laadvermogen: 1.461 kg
GVW: 3.500 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 6
Milieu
CO2-uitstoot: 204 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik in de stad: 8,9 l/100km (1 op 11,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 160 per kwartaal
Garantie
Garantie: 1 maand
Garantie: Op motor + versnellingsbak
= Bedrijfsinformatie =
Wij hanteren een vaste prijs rijklaar.
Rijklaar houdt in dat deze bus afgeleverd wordt met een onderhoudsbeurt , nieuwe apk , airco check , volle tank , gepoetst en gewenst bij jouw op locatie afgeleverd.
Geen meerprijs voor het klaarmaken.
Bus is voorafgaand aan de verkoop gecontroleerd of deze geschikt is voor jaren rijplezier.
Informeer naar de beschikbaarheid van deze bus!
Inruil van uw huidige bedrijfswagen is mogelijk.
Ook is het mogelijk deze auto te financieren / leasen middels KVK nummer.
Op onze locatie staat een aanbod van circa 150 bedrijfsauto's van alle merken.
Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk- en zetfouten.
Vragen over deze bus?
Whatsapp ons dan op 0642741605 en wij sturen u een persoonlijke film terug.
Het is mogelijk om alles op afstand te regelen zodat u door kan met het werk.
Komt u liever langs voor een proefrit en bezichtiging? Dan bent u van harte welkom aan de Dolderweg 2 8331 LL Steenwijk.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!