Bouwjaar | 29-08-2013 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 290.444 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | VF-843-L |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.299 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-08-2013 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 290.444 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | VF-843-L |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.299 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Michel Brink Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Raalterweg 81D |
Postcode | 8124 AC |
Plaats | Wesepe |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 22316984 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Maten
Wielbasis: 368 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.998 kg
Laadvermogen: 1.557 kg
GVW: 3.500 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Milieu
CO2-uitstoot: 205 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik in de stad: 9,2 l/100km (1 op 10,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7 l/100km (1 op 14,3)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 183 per kwartaal
Michel Brink Auto's is een erkend autobedrijf, wat al meer dan 35 jaar actief is in de autobranche En zich gespecialiseerd heeft in de in- en verkoop van gebruikte Bedrijfswagens .
Hierbij bieden wij aan:
Renault Master T35 2.3 dCi L2H2 Eco
Apk Keuring geldig t/m 2025
Orginele Sleutels Aanwezig
Onderhouds Boekjes Aanwezig
Nationale Auto Pas Aanwezig NAP
De auto heeft lichte krasjes rond om
Nationale Auto Pas Informatie over Nationale Auto Pas
De zekerheden van de Nationale Auto Pas:
Van deze auto is de kilometerteller historie bekend bij de Nationale Auto Pas
De vermelde kilometerstand in deze advertentie is logisch verklaarbaar
Inruil van Uw Auto mogelijk
Wij zij een Erkend RDW Bedrijf
Afgifte Vrijwaringsbewijs van u Auto
Tenaamstelling Voertuig Kentekenbewijs
Tenaamstelling 7 Dagen per week van 08.00 t/m 23.00 Uur
Lid van de Nationale Auto Pas
MICHEL BRINK AUTO'S
Telefonisch Bereikbaarheid : U kunt ons 7 Dagen per week
Telefonisch bereiken Van 08.00 Uur tot 23.00 Uur
( 0ok op Zondag bellen voor een afspraak mogelijk)
Bel ons voor u vertrekt dit om een teleurstelling te voorkomen dat de Auto Verkocht of Gereserveerd is.
U bent van harte welkom bij:
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!