Bouwjaar | 07-11-2019 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 212.325 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 106 kW (144 pk) |
€ 9.700,-
Algemeen
Bouwjaar | 07-11-2019 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 212.325 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 106 kW (144 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AKRO |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Fuutweg 13 |
Postcode | 7442 CL |
Plaats | Nijverdal |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)548 - 618607 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.akro.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: 2014 - 2020
Technische informatie
Koppel: 360 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Maten
Lengte/hoogte: L2H2
Afmetingen (LxB): 555 x 207 cm
Wielbasis: 368 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.089 kg
Laadvermogen: 1.411 kg
GVW: 3.500 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
CO2-uitstoot: 183 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,5 mg/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik in de stad: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 193 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Aflevering Auto
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Ja
Bandenset: All-seasonbanden
De prijs is gebaseerd op handelsprijs: €9.700 ex BTW.
Laatste beurt: Grote beurt, 26-07-2023, 170.460 km
Aircoservice: 30-08-2023
Akro Nijverdal
Akro, uw universeel garagebedrijf in Nijverdal. Wij zijn de garage in de gemeente Hellendoorn en omstreken, als het aankomt op APK, keuring, onderhoud, reparatie, schadetaxatie en schadeherstel van uw auto, aanhanger, camper, caravan of trailer. Ook voor in- en verkoop van (bedrijfs)auto's, caravans, campers, aanhangwagens en trailers bent u bij ons aan het goede adres.
Kortom, Akro is uw partner in mobiliteit!
Heeft deze advertentie uw belangstelling gewekt? Bel, app of mail ons voor meer informatie of kom gerust langs voor een bezichtiging, de koffie staat altijd klaar!
Met vriendelijke groet,
Akro Handelsonderneming
Fuutweg 13
7442 CL Nijverdal
Telefoon en Whatsapp: +31 (0)548 618607
@: verkoop@akro.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!