Bouwjaar | 31-10-2016 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 215.756 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | V-836-BF |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.299 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
€ 7.950,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 31-10-2016 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 215.756 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | V-836-BF |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.299 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Van Beek |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Oppen Swolle 26 |
Postcode | 8325 PG |
Plaats | Vollenhove |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)527 - 246462 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autovanbeek.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Maten
Wielbasis: 433 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.090 kg
Laadvermogen: 1.555 kg
GVW: 3.500 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
CO2-uitstoot: 211 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik in de stad: 9,1 l/100km (1 op 11,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 193 per kwartaal
De Renault Master koelwagen is een veelzijdige en betrouwbare bedrijfswagen, perfect voor het vervoer van bederfelijke waar. Met een sterke 2.3 dCi dieselmotor levert hij voldoende kracht en efficiëntie. De L3H2-configuratie biedt extra laadruimte dankzij de langere wielbasis en verhoogde dakhoogte, ideaal voor grotere koelopdrachten.
Belangrijke kenmerken:
- **Koelsysteem**: Voor het vervoeren van gekoelde producten onder gecontroleerde temperatuur.
- **Grote laadruimte**: Geschikt voor verschillende soorten vrachten.
- **Zuinig**: De 2.3 dCi motor is ontworpen om brandstofefficiënt te zijn, wat voordelig is voor lange ritten.
Deze koelwagen is een ideale keuze voor ondernemers die producten zoals voedsel of farmaceutische goederen in perfecte conditie willen houden tijdens het transport.
Deze Renault Master komt uit 2016, werd geleverd van 01-06-2014 tot 31-03-2016 en kostte toen € 44.192,-. Deze originele Nederlandse bus staat sinds 2016 op kenteken, is voorzien van een diesel-motor, heeft een maximum vermogen van 92 kW (125 PK) en een cilinderinhoud van 2298 cc.
Het verbruik van deze bus is gemiddeld 8,0 liter per 100 km en hij weegt 2090 kg. De APK is geldig tot 31-10-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 193,- per kwartaal.
= Bedrijfsinformatie =
Wij zijn gevestigd tussen Vollenhove en Zwartsluis aan de N331 (Oppen Swolle 26).
Voor meer informatie over onze occasions kijk op www.autovanbeek.nl (Altijd ongeveer 100 occasions op voorraad)
Typ,- en specificatiefouten zijn voorbehouden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!