Bouwjaar | 2023 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 99 kW (135 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 2023 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 99 kW (135 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autogroep Twente Hengelo |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Höltersweg 101 |
Postcode | 7556 BS |
Plaats | Hengelo Ov |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)74 - 2424400 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autogroeptwente.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Autogroep Twente Hengelo presenteert de krachtige Renault Master T35 2.3dCi L3H2 Com in stralend wit. Met een vermogen van 135 PK en een cilinderinhoud van 2298, is dit een bedrijfsauto die u niet wil missen. Met maar liefst 5 deuren is dit de ultieme partner voor al uw zakelijke avonturen.
Bij Autogroep Twente Hengelo vinden we het belangrijk dat u als bestuurder goed verbonden blijft. Daarom is de Renault Master voorzien van de nieuwste multimedia-voorbereiding, zodat u altijd uw favoriete muziek kunt afspelen en handsfree kunt bellen. Dankzij de zijwind assistent ervaart u nog meer stabiliteit op de weg, wat zorgt voor een veilige en comfortabele rit.
Parkeren wordt kinderspel met de parkeersensor achteraan de Renault Master. Met behulp van dit handige hulpmiddel manoeuvreert u moeiteloos in de krapste parkeerplekken. En met de Apple Carplay/Android Auto integratie heeft u altijd toegang tot uw favoriete apps en functies, allemaal vanaf het dashboard van uw bedrijfsauto.
Veiligheid staat voorop bij Autogroep Twente Hengelo, daarom is de Renault Master uitgerust met Anti doorSlip Regeling. Deze slimme technologie zorgt ervoor dat uw auto stabiel en gecontroleerd blijft, zelfs onder uitdagende omstandigheden. Zo kunt u met een gerust hart de weg op gaan, wetende dat u optimaal beschermd bent.
Deze nieuwe Renault Master T35 2.3dCi L3H2 Com is zoals hij is, zonder andere optiekeuzes. Bij Autogroep Twente Hengelo geloven we in eerlijke en transparante communicatie, en daarom laten we u precies zien wat u krijgt. Wacht niet langer en ontdek zelf de vele voordelen en mogelijkheden van deze fantastische bedrijfsauto. Neem vandaag nog contact met ons op en plan een proefrit in. Laat uw zakelijke avontuur beginnen met de Renault Master van Autogroep Twente Hengelo.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!