![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 28-10-2005 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 221.023 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 46-RZ-VR Verzekeren |
Kleur | Beige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 82 kW (112 pk) |
€ 2.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 28-10-2005 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 221.023 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 46-RZ-VR Verzekeren |
Kleur | Beige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 82 kW (112 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Twente Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Edisonstraat 32B |
Postcode | 7575 AT |
Plaats | Oldenzaal |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 30323487 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.twente-cars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 4 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/55 R16
Acceleratie (0-100): 12,3 s
Topsnelheid: 184 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 379 x 170 x 159 cm
Wielbasis: 248 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.180 kg
Laadvermogen: 515 kg
GVW: 1.695 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 185 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik in de stad: 10,4 l/100km (1 op 9,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Twente Cars beschikt over een breed assortiment van tientallen topoccasions.
1000 m2 Showroom.
Alle inruil en een financiering is mogelijk.
Uiteraard zijn wij aangesloten bij RDW, VWE en Nationale Auto Pas (NAP).
Door middel van het NAP rapport kunnen wij u dus een kloppende kilometerstand garanderen.
Kijk voor het volledige aanbod, garantie en pakketten op onze website : www.twente-cars.nl
Tevens kopen wij alle merken auto's in.
Directe betalingen en vrijwaringen.
Wij kunnen ter plaatse tenaamstellen en vrijwaren.
Alle inruil mogelijk tegen handelsprijzen.
De prijzen op internet zijn scherpe meeneemprijzen.
U kunt de auto dagelijks komen bekijken.
Wij zijn geopend van maandag tot en met zaterdag van 8:00 tot 18:00.
LET OP! Op afspraak is het ook mogelijk op de zondag of in de avond.
Wij zijn RDW erkend en kunnen 24 uur per dag 7 dagen in de week, uw gekochte auto ter plekke tenaamstellen.
Wij leveren onze auto's inclusief een recente APK keuring en vloeistof controle.
Wij heten u van harte welkom en de koffie staat voor u klaar.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Modus | Monumentale mini
Renault deed het eerst met de Espace. Met een auto die de ruimte van een bestelauto combineerde met het uiterlijk van een futuristische personenauto, bracht Renault de eerste ruimteauto op de markt. Later volgde de Scénic, waarmee ook een middenklasser tot ruimtewonder werd omgetoverd. Nu introduceert Renault de Modus, waarmee ook het meest compacte segment kan genieten van ruimte volgens het recept van de uitvinder.
![Autotest | Renault Modus Monumentale mini](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/79/renault-modus.jpg)
De Modus is de kleine MPV van Renault. De Modus deelt de slimme vindingen van de grotere modellen, rijdt goed (maar liever geen 1.6 motor) en biedt veel veiligheid. Prima prijs / prestatie verhouding.
Plus
- slimste en ruimste mini MPV van dit moment
- steeds een stapje voor op de concurrentie
Min
- forse tildrempel
- matige 1.6 benzinemotor
- motorruimte moeilijk toegankelijk
Conclusie
De Renault Espace was een revolutie. De Scénic herhaalde dat succes en met de Modus doet Renault er zelfs nog een schepje bovenop. Op vrijwel alle punten is de Modus niet alleen de beste in z'n klasse, Renault gaat steeds een stapje verder met slimme vindingen.
De rijeigenschappen zijn goed (alhoewel de 1.6-liter motor niet de fijnste uit het programma is), de wegligging merkbaar beter dan gemiddeld. De prijs/prestatie verhouding is uitstekend, maar zelfs dan gaat de Modus verder met slimme vindingen als zeer betaalbare actieve bochtverlichting en veel aandacht voor veiligheid.
Uiteraard gaat het allemaal om de ruimte en ook daar geeft de Modus de concurrentie het nakijken. De ruimte is niet alleen riant, maar is ook nog eens optimaal benut en flexibel in te delen. De Modus maakt het programma van de Espace en Scénic op gepaste wijze af en is met recht een monumentale mini MPV geworden!