Bouwjaar | 28-08-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 1.478 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 28-08-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 1.478 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Munsterhuis Renault Hengelo |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Goudstraat 31-49 |
Postcode | 7554 NG |
Plaats | Hengelo Ov |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)74 - 2430055 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.munsterhuis.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2024
Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 51 kW (69 PK)
Vermogen brandstofmotor: 69 kW (94 PK)
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 48 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,6 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 441 x 180 x 157 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.398 kg
Laadvermogen: 527 kg
GVW: 1.925 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 745 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 106 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 28-08-2026
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 295): Munsterhuis Garantiepakket A: Munsterhuis Standaard Aflevering t.w.v. €295,- - Wettelijke garantie - APK van minimaal 12 maand - Technische inspectie & vloeistof controle - Wassen & stofzuigen van de auto - Kwart tank aan brandstof - Onvermijdbare kosten zoals legeskosten & tenaamstellingskosten
Dit afleverpakket bevat: Nieuwe APK
*** Deze Nieuwe Renault Symbioz E-TECH Hybrid is in gebruik als demo. Hierdoor kan de kilometerstand afwijken. Neemt u contact op met onze verkopers voor beschikbaarheid en/of actuele kilometerstand. ***
** Let op! Deze Renault Symbioz is beschikbaar vanaf 28-11-2024. **
Op onze occasions bieden wij verschillende Occasion Garantiepakketten aan, zodat jij altijd zonder zorgen de weg op gaat met jouw nieuwe aanwinst. Je kunt bij deze occasion kiezen uit:
Munsterhuis Garantiepakket A t.w.v. €295,- of Munsterhuis Garantiepakket A1 t.w.v. €395,-. De inhoud van deze pakketten tref je aan op de laatste afbeelding van deze advertentie. Vraag onze verkoopmedewerkers naar de voorwaarden en mogelijkheden.
Voor meer informatie, een proefrit of een vrijblijvende offerte op maat kun je gerust contact met ons opnemen via de contactgegevens. Je bent van harte welkom bij Autobedrijf Munsterhuis, al meer dan 60 jaar een gevestigde naam in Twente.
Auto Munsterhuis BV doet er altijd alles aan om de informatie op deze internetsite zo correct en actueel mogelijk weer te geven. Aan bovenstaande informatie kunnen geen rechten worden ontleend. Vraag voor aankoop naar de aanwezige opties en accessoires op de auto van jouw keuze.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Symbioz | Vooroordelen
De Renault Symbioz is een middelgrote gezinsauto met hybride aandrijving. De bagageruimte is zeer groot, de ruimte op de achterbank slechts gemiddeld. Moderne en rijke uitrusting, goed weggedrag.
Plus
- prima rijeigenschappen
- Ruim en functioneel
- rijke, moderne uitrusting
Min
- middentunnel drukt hinderlijk tegen knie bestuurder
- matig zicht in binnenspiegel
- Hinderlijke en bemoeizuchtige (maar verplichte) veiligheidsvoorzieningen
Conclusie
Is de Renault Symbioz meer dan een verlengde Captur en heeft de Symbioz bestaansrecht naast de evengrote Scenic? Ja en ja. Dat antwoord zal niet als een verrassing komen, anders had Renault niet de moeite genomen om een nieuw model te ontwikkelen. Maar het vraagt wel enige studie om er achter te komen wat de meerwaarde precies is.
Het eenvoudigste antwoord is de aandrijflijn. De Renault Scenic is alleen leverbaar als elektrische auto en de Symbioz is de tegenhanger met verbrandingsmotor. Omdat de Scenic vanaf de basis is ontworpen als elektrische auto, was het niet mogelijk om achteraf een verbrandingsmotor in te bouwen. Daarom deelt de Symbioz het platform (en al het plaatwerk tot de b-stijl) met de Captur. De extra lengte komt alleen van extra overhang achter de achterwielen. Deze werkwijze heeft als gevolg dat de ruimte achterin gelijk is gebleven en alleen de bagageruimte echt groter is.
Om van de Symbioz een volwaardige middenklasser te maken, heeft de Symbioz een rijkere en modernere uitrusting dan de Captur. Daarnaast zit de meerwaarde in een achterbank op rails, een elektrisch bedienbare achterklep en een slim glazen dak.