Renault Trafic 1.6 dCi 120pk L2H1 Airco Camera Cruise Contol

€ 11.800,- excl. BTW

Bouwjaar 16-11-2018
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 160.345 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 89 kW (121 pk)

Renault Trafic 1.6 dCi 120pk L2H1 Airco Camera Cruise Contol


€ 11.800,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 16-11-2018
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 160.345 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 89 kW (121 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Yildiz Auto's B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Pasmaatweg 9
Postcode 7556 PH
Plaats Hengelo
Provincie Overijssel
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 47495818 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.yildizautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus dubbele cabine
Constructiejaar: 2018
Cabine: dubbel

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Acceleratie (0-100): 12,6 s
Topsnelheid: 166 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Afmetingen (LxBxH): 5399 x 1956 x 1967 cm
Wielbasis: 350 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.725 kg
Max. trekgewicht: 3.030 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: black, Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
CO2-uitstoot: 174 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6 l/100km (1 op 16,7)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig

Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 157 per kwartaal
Informeer naar de financial lease-mogelijkheden

Aangegeven prijs betreft Excl. 21% BTW

= Bedrijfsinformatie =

Wij houden geen auto's vast als er geen aanbetaling is gedaan. Als u een afspraak maakt bij ons, bel dan altijd voordat u vertrekt zodat wij de actuele status kunnen vertellen over de beschikbaarheid van de auto.

Financering mogelijk via onze aanbieder: DTC-lease.NL
Neem contact met ons op voor meer vragen!

Onze advertenties zijn met grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires / opties / druk en zetfouten. Neem daarom contact met ons op voor de exacte uitvoering!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie