Bouwjaar | 31-10-2017 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 137.133 km |
Deuren | 6 |
Kenteken | V-282-JT |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 31-10-2017 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 137.133 km |
Deuren | 6 |
Kenteken | V-282-JT |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf J. Ruinemans |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Eesveenseweg 90 |
Postcode | 8347 JG |
Plaats | Eesveen |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)521 - 577358 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ruinemans.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus dubbele cabine
Modeljaar: 2024
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Afmetingen (LxBxH): 540 x 196 x 197 cm
Wielbasis: 350 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.885 kg
Laadvermogen: 1.065 kg
GVW: 2.950 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 6
Milieu
CO2-uitstoot: 159 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik in de stad: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 175 per kwartaal
Renault Trafic 1.6 DCI 126 PK Dubbele cabine afkomstig van de 1e eigenaar. L2H1 uitvoering met o.a. Dubbele schuifdeur, Airco, Cruise control, Navigatiesysteem, Bluetooth, Bijrijdersbank en Trekhaak. Te koop bij Ruinemans bedrijfswagens Eesveen (Steenwijk)
= Bedrijfsinformatie =
Uw nieuwe bedrijfswagen financieren? Dat kan via Ruinemans Bedrijfswagens! Wij bieden zowel Financial lease als Full Operational lease* aan op onze bedrijfswagens. Bel voor meer info! (*op onze voorraad jong gebruikte voertuigen)
De getoonde prijs is rijklaar inclusief alle aflever kosten zoals wij onze voertuigen standaard aanbieden. Hierbij inbegrepen zijn:
- Controle van de vloeistoffen, indien nodig worden deze bijgevuld
- Controle van verlichting
- Tenaamstellen van het voertuig en eventueel vrijwaren van inruilvoertuig
- Poetsen buiten en binnenzijde
- Mattenset.
Hier naast hebben nog diverse andere afleveringsmogelijkheden. Kijk hiervoor op www.ruinemans.nl/afleveringsopties
Onze advertenties worden met zorgvuldigheid samengesteld. Toch kan er een onjuistheid voorkomen. Daarom kan er aan deze advertentie geen rechten worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!