Renault Trafic 1.6 dCi T27 L1H1 Comfort / BETIMMERING / CRUISE CONTROL

€ 9.745,- excl. BTW

Bouwjaar 01-02-2016
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 116.901 km
Deuren 4
Kenteken VT-574-G
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Renault Trafic 1.6 dCi T27 L1H1 Comfort / BETIMMERING / CRUISE CONTROL


€ 9.745,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 01-02-2016
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 116.901 km
Deuren 4
Kenteken VT-574-G
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Erik Huzen, Uw Mobiliteitspartner
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Handelsweg 2
Postcode 7451 PJ
Plaats Holten
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)548 - 366101 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.erikhuzen.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Te koop: Renault Trafic 1.6 dCi T27 L1H1 Comfort

Ben je op zoek naar een veelzijdige en betrouwbare bedrijfswagen die zowel comfort als prestaties biedt? Deze Renault Trafic 1.6 dCi T27 L1H1 Comfort is de perfecte keuze voor ondernemers die waarde hechten aan efficiÃ"ntie en rijgemak.

Motor: 1.6 dCi � Zuinig en betrouwbaar voor dagelijkse ritten
Laadruimte: L1H1 � Ideale afmetingen voor verschillende transportbehoeften
Comfortpakket: Modern interieur met uitstekende stoelen voor comfortabele lange ritten
Uitrusting: Voorzien van handige functies zoals airconditioning, parkeersensoren en een multimedia systeem
Zuinig in verbruik: Een perfecte balans tussen kracht en brandstofefficiÃ"ntie

Deze Renault Trafic is niet alleen een werkpaard, maar biedt ook een comfortabel rijgedrag voor dagelijkse ritten en langere afstanden. Of je nu gereedschap, materialen of goederen moet vervoeren, deze Trafic past zich moeiteloos aan jouw wensen aan. De vermelde prijs is inclusief 295,- afleverkosten

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie