Bouwjaar | 12-05-2017 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 134.440 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | V-702-GG |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
€ 8.445,-
Algemeen
Bouwjaar | 12-05-2017 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 134.440 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | V-702-GG |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Wim Roetert Auto's |
Contactpersoon | Roetert |
Adres | de Meente 17 |
Postcode | 8121 EV |
Plaats | Olst |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 12075891 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.wimroetert.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 15,4 s
Topsnelheid: 154 km/u
Maten
Wielbasis: 350 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.725 kg
Laadvermogen: 1.280 kg
GVW: 3.030 kg
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
CO2-uitstoot: 174 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6 l/100km (1 op 16,7)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 157 per kwartaal
Mooie Renault Trafic.
Van binnen en buiten in een nette staat voor de leeftijd.
Geen afgereden of versleten bouwbus, gewoon in een nette staat.
Afkomstig van de 1e eigenaar.
Voorzien van onderhoudsvrije distributieketting.
APK geldig tot 13-11-2025.
Prijs is €8445,- excl. BTW.
Nieuwsgierig geworden? Bel of mail ons!
- Voor meer auto's kijk op onze website www.wimroetert.nl.
- Wij zijn WEL blij met uw inruilauto!
- Wij betalen ook toe op een duurdere auto!
- Stel ons even op de hoogte van uw komst, dit omdat wij veel onderweg zijn om auto's te halen.
- Wij zijn elk moment van de dag bereikbaar op 06-53735703 en bij geen gehoor op 06-12075891
- Een autoverzekering tegen de scherpste premie kunt u bij ons afsluiten.
- Like en Volg ons op Facebook of Twitter en u bent direct op de hoogte van ons nieuwe aanbod
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!