Bouwjaar | 04-11-2016 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 124.701 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | V-612-BH |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 71 kW (97 pk) |
€ 16.950,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 04-11-2016 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 124.701 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | V-612-BH |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 71 kW (97 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Tijink V.O.F. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Dorpsstraat 19 |
Postcode | 7635 NA |
Plaats | Lattrop-Breklenkamp |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)541 - 297186 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijftijink.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: mrt. 2016 - jul. 2019
Technische informatie
Koppel: 260 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 15,4 s
Topsnelheid: 154 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Afmetingen (LxBxH): 540 x 196 x 197 cm
Wielbasis: 350 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.875 kg
Laadvermogen: 1.065 kg
GVW: 2.940 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Max. dakbelasting: 100 kg
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 174 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6 l/100km (1 op 16,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 152 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (6 maanden)
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): BOVAG Garantie 6 maanden: https://www.bovag.nl/BovagWebsite/media/BovagMediaFiles/Downloads/Garantie%20en%20voorwaarden/Algemene-Garanti evoorwaarden-Auto-1-2-2018.pdf
= Bedrijfsinformatie =
Kijk voor meer foto's op onze website: www.autobedrijftijink.nl
Het inruilen van uw huidige auto is geen probleem en we doen u dan ook graag een inruilvoorstel.
Auto's met een vraagprijs van boven € 4.500,- worden altijd geleverd met een afleverbeurt, nieuwe APK en 12 maanden BOVAG garantie.
Al meer dan 30 jaar staat Autobedrijf Tijink voor een goede service en kwaliteit.
Als universeel BOVAG aangesloten familiebedrijf hebben wij alle merken en soorten auto's voor u in huis.
We streven naar volledige klanttevredenheid.
Onze aangeboden auto's worden ingekocht bij merkdealers, verkrijgen wij door inruil of kopen wij in via ons Europese leveranciersnetwerk.
De complete historie moet aanwezig zijn of te achterhalen zijn, dit is voor u als koper maar ook voor ons als verkopende partij erg van belang.
We hopen u snel te mogen verwelkomen aan de Dorpsstraat 19 te Lattrop-Breklenkamp.
Met vriendelijke groet,
Team Autobedrijf Tijink
www.autobedrijftijink.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!