Renault Trafic 1.6 dCi T29 L2H1 Générique Airco/Camera

€ 6.999,- excl. BTW

Bouwjaar 09-02-2018
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 275.501 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 89 kW (121 pk)

Renault Trafic 1.6 dCi T29 L2H1 Générique Airco/Camera


€ 6.999,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 09-02-2018
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 275.501 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 89 kW (121 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam MR CARS ENSCHEDE
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Hengelosestraat 108A
Postcode 7514 AK
Plaats Enschede
Provincie Overijssel
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 54252975 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.mrcarsenschede.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • startonderbreker

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,6 s
Topsnelheid: 166 km/u

Maten
Wielbasis: 350 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.725 kg
Laadvermogen: 1.280 kg
GVW: 3.030 kg

Milieu
CO2-uitstoot: 174 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6 l/100km (1 op 16,7)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 157 per kwartaal

Nieuw binnen nette Renault Trafic 1.6 dCi T29 L2H1 Générique


Bekijk onze complete aanbod op www.mrcarsenschede.nl

Bij ons is financiering mogelijk vraag na de mogelijkheden.

Voor meer info mailen of bellen 0621652506.

Zolang de advertentie online staat is de auto nog beschikbaar.

Inruil is bij ons mogelijk.
Auto/Motor/Boot/Camper/Bus.



Openingstijden
Maandag: 09:00-17:00
Dinsdag: 09:00-17:00
Woensdag: 09:00-17:00
Donderdag: 09:00-17:00
Vrijdag: 09:00-17:00
Zaterdag: 09:00-14:30

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie