Bouwjaar | 18-11-2021 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 42.609 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | - |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.000 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 18-11-2021 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 42.609 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | - |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.000 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Lenferink Auto's B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Plesmanweg 11 |
Postcode | 7602 PD |
Plaats | Almelo |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)546 - 639639 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.lenferink.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: 2019 - 2021
Technische informatie
Koppel: 320 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,9 s
Topsnelheid: 165 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L1H1
Afmetingen (LxB): 500 x 196 cm
Wielbasis: 310 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.706 kg
Laadvermogen: 1.129 kg
GVW: 2.835 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Functioneel
Inhoud laadruimte: 4.421 l
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
CO2-uitstoot: 189 g/km
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Historie
Aantal eigenaren: 1
Staat
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 157 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Jeroen Hondebrink
Voor meer informatie over deze bedrijfsauto kunt u contact opnemen met:
Peter Knobben +31625016621 of Jeroen Hondebrink +31611958595
www.lenferink.nl
pknobben@lenferink.nl
jhondebrink@lenferink.nl
Al onze prijzen zijn exclusief BTW en BPM tenzij anders aangegeven.
De genoemde prijs is een meeneemprijs.
U kunt kiezen voor een afleverpakket:
Pakket A €650,- excl. btw
Nieuwe APK indien auto ouder is dan 3 jaar
Kleine beurt
Poetsen
Tenaamstelling kenteken
Pakket B €750 excl. btw
Nieuwe APK indien auto ouder is dan 3 jaar
Grote beurt (alle filters + olie)
Poetsen
Tenaamstelling kenteken
Bij aanschaf van een occasion bestaat de mogelijk om de auto te voorzien van 6 of 12 maanden Cargarantie mits de auto niet meer dan 180.000 km gereden heeft en niet ouder is dan 9 jaar.
Onze verkoopadviseurs vertellen u hier graag meer over.
U financiert deze Renault Trafic L1H1 120 pk al vanaf 234,- per maand op basis van 20% aanbetaling of inruil, looptijd 72 maanden en een slottermijn van 3.500,-. Meerdere variabelen zijn mogelijk, informeer naar de mogelijkheden.
Voor meer informatie over deze bedrijfsauto kunt u contact opnemen met:
Peter Knobben +31625016621 of Jeroen Hondebrink +31611958595
www.lenferink.nl
pknobben@lenferink.nl
jhondebrink@lenferink.nl
Al onze prijzen zijn exclusief BTW en BPM tenzij anders aangegeven.
De genoemde prijs is een meeneemprijs.
Pakket A €495
Nieuwe APK indien auto ouder is dan 3 jaar
Kleine beurt
Poetsen
Tenaamstelling kenteken
Pakket B €695
Nieuwe APK indien auto ouder is dan 3 jaar
Grote beurt (alle filters + olie)
Poetsen
Tenaamstelling kenteken
Bij aanschaf van een occasion bestaat de mogelijk om de auto te voorzien van 6 of 12 maanden Cargarantie mits de auto niet meer dan 180.000 km gereden heeft en niet ouder is dan 9 jaar.
Onze verkoopadviseurs vertellen u hier graag meer over.
Kijk voor meer occasions op www.lenferink.nl
Optioneel bieden wij u diverse afleverpakketten.
Hoewel alle gegevens met
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!