Renault Trafic Bestel 2.0 dCi 120PK L2H1 Navi/Trekhaak/Pdc/Org-NL+NAP

€ 13.945,-

Bouwjaar 21-02-2020
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 112.596 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Renault Trafic Bestel 2.0 dCi 120PK L2H1 Navi/Trekhaak/Pdc/Org-NL+NAP


€ 13.945,-

Algemeen

Bouwjaar 21-02-2020
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 112.596 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam M. van Braam Occasions
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Sibculoseweg 113
Postcode 7693 PZ
Plaats Sibculo
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)523 - 240567 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vanbraamoccasions.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Originele NL bus, Trekhaak, Parkeersensoren, Navigatie enz.. Inruil, garantie en financiering mogelijk. Voor informatie of een afspraak bel 0523-240567.

Renault Trafic bestel 2.0 dCi 120PK L2H1 Navi/Trekhaak/Pdc/Org-NL+NAP


- Kenteken: VFF-25-N
- Merk: Renault
- Model: Trafic bestel
- APK tot: 09-03-2025
- Tellerstand: 112596 KM
- Carrosserievorm: Bestel
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2020
- Transmissie: Handgeschakeld
- Motorinhoud: 1997 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: M9R V7
- Vermogen: 88 kW / 120pk
- Ledig gewicht: 1756 kg
- Max. trekgewicht: 2000 kg
- Aantal zitplaatsen: 2
- Verbruik: 5.6 l/100 km
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is exclusief BTW
- Lengte: 540 cm
- Breedte: 196 cm
- Laadruimte hoogte: 139 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 166 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6


Pakket: Trekhaak pakket

- Aanhanger assistent
- Trekhaak

Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control

Exterieur

- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- LED dagrijverlichting
- LED koplampen
- Niveauregeling automatisch
- Parkeersensor achter
- Zijschuifdeur rechts

Infotainment

- DAB
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem
- Radio
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- Airco
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Buitentemperatuurmeter
- Elektrische ramen voor
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Stuur verstelbaar
- Tussenschot volledig

Milieu

- Start/stop systeem

Overige

- 1e eigenaar
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth
- Brake Assist System
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Nationale autopas
- Nieuwe Apk
- Onderhoudsboekjes aanwezig
- Telefoon Bluetooth

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Hill hold functie


Alle technologie in de Renault Trafic bestel is er op gericht om uw rit veilig en gemakkelijk te laten verlopen. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een viercilinder dieselmotor en een handgeschakelde versnellingsbak. Ook bij een wat krappere parkeerplek stappen passagiers gemakkelijk in en uit via de schuifdeur. Tot de uitrusting behoren ook LED koplampen, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen voor en start-stopsysteem.

De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. U bedient het navigatiesysteem en het audiosysteem met DAB-radio via knoppen op het stuur. Zo kunt u steeds uw aandacht gericht houden op de weg. De aanwezige parkeersensoren zijn de ultieme hulp om te laten weten hoeveel ruimte er nog is om te manoeuvreren. Voor de lange ritten is de cruise control een verademing. U vindt in deze auto ook airconditioning. Ook buitentemperatuurmeter, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en verstelbaar stuur zijn aan boord.

Deze Renault is voorzien van verschillende intelligente veiligheidsvoorzieningen. Ze kijken tijdens het ri

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie