Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autocentrum Cents B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Brink 58 |
Postcode | 7731 TG |
Plaats | Ommen |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)529 - 469900 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.cents.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus dubbele cabine
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2022
Cabine: dubbel
Referentienummer: 1314629
Technische informatie
Koppel: 380 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Tankinhoud: 80 liter
Actieradius: 1111 km
Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Max. aslast voor: 1625 kg
Max. aslast achter: 1650 kg
Prestaties
Acceleratie (0-100): 10,6 s
Topsnelheid: 186 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 524 x 195 x 196 cm
Wielbasis: 349 cm
Draaicirkel: 12 m
Gewichten
Ledig gewicht: 1.967 kg
Max. trekgewicht: 1.630 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu snelladen: nee
Functioneel
Afmetingen laadruimte: 151 x 166 x 139 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 6
Milieu
CO2-uitstoot (WLTP): 190 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 183 per kwartaal
Overige informatie
Breedte laadruimte tussen wielkasten: 1268 mm
Lengte laadruimte (10cm boven laadruimte): 1507 mm
Rijklaargewicht: 2067 kg
Interieur: Stoffen stoelbekleding 'Java' in zwart met zilvergrijs motief
Verwachtte leveringsdatum: 22-10-2024
Disclaimer: LET OP: Getoonde afbeeldingen kunnen afwijken van de daadwerkelijke voorraadauto. Hier kunnen geen rechten aan worden ontleend. Vraag onze verkoopadviseurs naar specificaties van deze auto.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!