Bouwjaar | 04-11-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 40.184 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 5-SLV-92 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.149 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 04-11-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 40.184 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 5-SLV-92 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.149 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vakgarage Bijker |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Gemeenteweg 304 |
Postcode | 7951 PE |
Plaats | Staphorst |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)522 - 461570 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfbijker.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mei 2013 - sep. 2014
Technische informatie
Koppel: 107 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,3 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 369 x 166 x 147 cm
Wielbasis: 237 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 839 kg
Laadvermogen: 521 kg
GVW: 1.360 kg
Max. trekgewicht: 550 kg (ongeremd 350 kg)
Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 104 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Brandstofverbruik in de stad: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,7 l/100km (1 op 27,0)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
Schade: schadevoertuig (niet rijklaar)
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 67 - € 73 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Wij zijn geopend! neem gerust contact met ons op!
Vakgarage & Opelspecialist Bijker in Staphorst
Vakgarage & Opelspecialist Bijker is een familiebedrijf. Behalve Jacob Bijker en zoon Herman zijn er drie vaste monteurs werkzaam. In het verleden waren wij erkend Opel-reparateur, maar eind 2012 hebben wij gekozen voor het Vakgarage-concept. Wel zijn wij nog Opelspecialist.
Wij hebben een flinke klantenkring, met klanten die niet alleen uit Staphorst afkomstig zijn, maar ook uit de rest van Nederland. Inmiddels hebben wij een goede naam opgebouwd en we hopen samen met onze medewerkers hier in de toekomst nog verder mee door te groeien. De gemoedelijke sfeer, de heerlijke koffie en de vriendelijke prijzen zijn veelgehoorde complimenten. Kijkt u eens op klantenvertellen.nl, u zult zien dat onze klanten tevreden zijn!
Verkoop: Wij beschikken over een ruime showroom, waarin een aantal jonge, gebruikte auto's staat opgesteld. Ook hebben wij geregeld enkele nieuwe Opels op voorraad. Al deze auto's staan klaar voor de verkoop. Hiernaast denken wij mee in het aanschaffen van een betrouwbare occasion. Neem dus gerust eens een kijkje!
De auto's die wij verkopen, worden gratis op naam gezet, nagelopen en schoongemaakt. Voor maar €495, -- meer krijgt de auto een grote afleveringsbeurt, een halve tank brandstof, een half jaar garantie en eventueel APK.
De laatste tijd doen wij ook aan Private Lease. Dit komt de laatste jaren in opmars en wordt steeds populairder in Nederland.
Zo proberen wij al jaren eerlijk zaken te doen en hebben wij u veel te bieden!
Werkplaats: In onze werkplaats kunt u terecht voor onderhoud, APK, banden, uitlijning, storingen en aircoservice. Opel is onze specialiteit, maar wij kunnen ook alle andere merken onderhouden. Voor alle merken bieden wij na de beurt een pechpas van Vakgarage aan, zodat u op alle tijden in heel Europa geholpen kunt worden bij een onverwacht probleem.
Zo is ons doel om kwaliteit te leveren en daarom kunt u met e
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Twingo ZE | De goedkoopste elektrische auto van Nederland
Renault presenteert: de goedkoopste elektrische auto van Nederland! Daarmee heeft Renault meer dan alleen een sterke aanbieding in huis. Het brengt tevens de prijs van een auto met elektromotor en verbrandingsmotor dichter bij elkaar. Is het verstandig om de goedkoopste elektrische auto van Nederland te kopen? En is het wellicht zelfs een betere keuze dan een vergelijkbare auto met benzinemotor?
De Renault Twingo ZE is de goedkoopste elektrische auto van Nederland. Boven kleine auto's met verbrandingsmotor biedt de ZE louter voordelen: meer comfort, betere prestaties en lagere km-kosten.
Plus
- voordelig in aanschaf en gebruik
- vlot, levendig en nul uitstoot
- prima weggedrag
Min
- zijwindgevoelig
- kan niet snelladen (met CCS stekker)
- rijwind duidelijk hoorbaar
Conclusie
Is de goedkoopste elektrische auto van Nederland een verstandige aankoop? Na een kleine week van intensief testen is het antwoord een volmondig "ja". De ZE biedt louter voordelen boven de standaard Twingo en introduceert geen nadelen. Alleen in het beperkte bereik en de beperkte laadmogelijkheden is merkbaar dat dit een voordelige elektrische auto is. Verder biedt de Twingo ZE alle voordelen van elektrisch rijden zoals meer comfort, betere prestaties en het rijden met één pedaal.
Is de Twingo ZE ook een betere keuze dan een compacte auto met benzinemotor? Ook op die vraag is het antwoord een volmondig "ja". Naast de bovengenoemde voordelen, is de prijs per kilometer veel lager. Het verschil in de aanschafprijs is kleiner dan ooit tevoren en wordt terugverdiend door de lagere energieprijs, het lagere onderhoud (nauwelijks slijtage-delen), de lagere belasting en de lagere afschrijving (nauwelijks slijtage-delen, vanaf 2030 geen verkoop van auto's met verbrandingsmotor meer in de meeste Europese landen).