Saab 9-3 Saab Turbo aero 1st.eig. 195000km.

€ 6.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 26-10-2001
Categorie Overige
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 194.217 km
Deuren 4
Kenteken - Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.985 cc
Vermogen 150 kW (204 pk)

Saab 9-3 Saab Turbo aero 1st.eig. 195000km.


€ 6.950,-

Algemeen

Bouwjaar 26-10-2001
Categorie Overige
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 194.217 km
Deuren 4
Kenteken - Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.985 cc
Vermogen 150 kW (204 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Handelsonderneming Endendijk
Contactpersoon Jack Endendijk
Adres Olsterweg 23
Postcode 7431 EH
Plaats Diepenveen
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)570 - 592547 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.auto-endendijk.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • radio/cd speler
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Gewichten
Ledig gewicht: 1.370 kg
Laadvermogen: 510 kg
GVW: 1.880 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 725 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9 l/100km (1 op 11,1)
CO2-uitstoot: 216 g/km
Emissieklasse: Euro 3

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal

zeer nette saab van eerste eigenaar met weinig kilometers aantoonbaar met compleet ingevuld onderhoudsboekje.
deze auto verkeerd in een zeer nette staat,heeft op 13-06-2024 een grote beurt en nieuwe apk gehad,veel nieuwe delen zoals remleidingen en slangen,remblokken voor,draagarm,handremkabels,enz.enz.
tevens heeft hij een carterventilatie modificatie gehad.
echt een auto voor de saab liefhebber.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Saab 9-3 | Koningsklasse

Onbekend maakt onbemind. Met een leaseprijs van fl. 1500,- per maand is de Saab 9-3 in haar basisuitvoering een parel in de geestdodend saaie prijslijst van Omega's, Laguna's, Passats en Galants van de meeste leasemaatschappijen. De Saab 9-3 is vaak niet in deze lijsten vermeld. Onterecht. Want de Saab 9-3 geeft op alle punten de indruk van een auto uit een hoger prijssegment. Saab is anders. Anders slimmer, niet alleen anders verschillend.

Autotest | Saab 9-3 Koningsklasse

De Saab 9-3 is veel meer dan een imago-auto. De eigenzinnige techniek zorgt ook voor meer rijplezier en meer veiligheid. Onderscheidend in de meest positieve zin van het woord.

Plus

  • zeer comfortabel
  • onderscheidend vermogen
  • vriendelijk geprijsd

Min

  • weinig dealers
  • gaat ongemerkt (te) hard

Conclusie

Ooit was Saab vooral anders om het anders zijn. De oude Saab 99 van midden jaren '80 bood veel veiligheid en uiterlijk onderscheidingsvermogen. Het meest tekenende maar weinig overtuigende argument dat ik ooit hoorde om een dergelijke auto te kopen was: omdat het bij mij past. De nieuwste generatie Saabs biedt echter veel auto, veel kwaliteit en ongekende klasse in een segment waarin anonieme Carmisma's, Primera's en Safrane's de dienst uit maken.

Met de introductie van diesel in het leveringsprogramma heeft Saab één van haar oude denkbeelden laten varen. De nieuwe motor brengt de Saab echter in het domein van de leasemarkt en biedt daarmee een niet te versmaden reislimousine voor de lange afstand. Weggedrag, motor, interieur en veiligheidsvoorzieningen geven de inzittenden het gevoel in een veel duurder auto te rijden. Vraag het uw leasemaatschappij! Neem de moeite een van de dun gezaaide Saab dealers te bezoeken en ontdek de parel die Saab 9-3 heet.

Deel deze advertentie