Bouwjaar | 14-08-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 139.695 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | RL-402-X Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
€ 15.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 14-08-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 139.695 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | RL-402-X Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | V-Max Auto's & Tuning |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Van der Hoopweg 25 |
Postcode | 7602 PJ |
Plaats | Almelo |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 50734329 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Acceleratie (0-100): 11,4 s
Topsnelheid: 173 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.065 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 580 kg)
Wielbasis: 255 cm
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 111 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Staat
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Een gemiddeld verbruik van 1 op 20? Ja dat haalt ze op haar gemak. Sterker nog: U moet wel behoorlijk sportief gaan rijden als u met deze Duitse schoonheid meer zou willen verbruiken. Niet dat wij graag willen dat u dit als een nieuwe uitdaging gaat zien natuurlijk ;). We hebben weer een zeer fraaie, zeer frisse, en zeer complete SUV binnen uit de stallen van de VAG groep. Eentje van de sportieve Spaanse tak. Ja het gaat hier inderdaad over een Seat. Een Seat Arona 1.0 TSI Stlye Launch Edition van bj. 2018 om precies te zijn. Zeer fraaie auto met uitstraling en rijden doet ze ook geweldig. Zeer goed (dealer)onderhouden auto inclusief een goed kloppende onderhoudshistorie. Een origineel Nederlands geleverd exemplaar zonder mankementen of gebreken. Netjes alle beurten gehad conform schema, en bovendien heeft ze heel recent nog een onderhoudsbeurt gehad, dus dat wordt de eerste tijd alleen rijden en genieten van haar erg fijne rijeigenschappen. Ze heeft verrassend veel ruimte en is uitzonderlijk rijk uitgerust. Bijna alle leverbare opties zijn aanwezig. Zeer goed rijdende auto met zeer interessante verbruikscijfers i.c.m. goede en sportieve rijeigenschappen. Indien gewenst kunnen we haar (meerprijs) ook nog voorzien van OBD tuning, waardoor haar vermogen zal stijgen naar een heerlijke 121Pk/231Nm. Erg complete Style Launch uitvoering die met heel veel extra opties is uitgerust. Apk tot 14-08-2026. Kilometerstand is 139.695.
Nap Certificaat/Tellerkaart, 1 sleutel, dealeruitdraaien, en alle boekjes zijn aanwezig.
Huidige Prijs €15.450 = Internet Meeneemprijs. Inruil is mogelijk tegen handelsprijzen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Arona | Avontuurtje wordt blijvertje
Toen Seat in 2017 de nieuwe Ibiza introduceerde, volgde kort daarna ook een variant: de Arona. Deze op de Ibiza gebaseerde SUV is bedoeld als meer avontuurlijke en functionele versie. Het avontuurtje bleek een succes, want inmiddels verkoopt Seat evenveel Arona's als Ibiza's. Daarom is de Arona nu vernieuwd voor modeljaar 2022.
De Seat Arona is een conventionele compacte SUV die dankzij een facelift voor modeljaar 2022 weer even mee kan. De techniek blijft vertrouwd, maar de uitrusting is bij de rijd.
Plus
- functioneel en vertrouwd
- verdienstelijk weggedrag
Min
- duurder in aanschaf en gebruik dan een (deels) elektrische auto
- infotainment-systeem start traag
Conclusie
De Seat Arona is vernieuwd voor modeljaar 2022. Dat was nodig, want de concurrentie in het segment van de compacte SUV's is enorm. De nieuwkomers bieden allemaal (deels) elektrische aandrijving. Het platform van de Arona is daarvoor echter niet geschikt en daarom ligt de nadruk min of meer gedwongen nog meer dan voorheen op functionaliteit en gemak.
Echter, waar dat wel mogelijk was heeft Seat de Arona wel degelijk weten te verbeteren. De uitrusting is rijker en moderner geworden. Dankzij de facelift heeft de auto een sterkere uitstraling en meer karakter gekregen. Dat maakt duidelijk dat de Arona weliswaar begon als avontuurtje, maar voor Seat definitief een blijvertje is.