Bouwjaar | 25-02-2011 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 234.988 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 35-PND-8 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
€ 5.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 25-02-2011 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 234.988 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 35-PND-8 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | V-Max Auto's & Tuning |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Van der Hoopweg 25 |
Postcode | 7602 PJ |
Plaats | Almelo |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 50734329 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.v-maxautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 70 liter
Acceleratie (0-100): 10,6 s
Topsnelheid: 202 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.395 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 740 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4741 x 1772 x 1430 cm
Wielbasis: 264 cm
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 169 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik in de stad: 10,2 l/100km (1 op 9,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
Inruilkoopje: Een goed rijdend exemplaar van de VAG groep. Zoals u vast wel weet, staat Seat inmiddels goed bekend als zijnde de sportieve tak binnen den Vag groep. en dat is bij deze Seat niet anders. We hebben het hier over een erg goed rijdende Seat Exeo 1.8 TSI Comfort Edition van bj.2011. Heeft een beetje kilometers ervaring maar hij ziet er nog behoorlijk uit en heeft geen rare mankementen of gebreken. Een origineel Nederlands geleverde auto met een kloppende historie. Hij rijdt, stuurt en schakelt goed zoals het hoort. Gezien zijn leeftijd en kilometerstand kunt u er vast wel wat cosmetische opmerkingen aan vinden maar dat lijkt ons natuurlijk erg logisch en bovendien hebben we daar prijstechnisch reeds rekening mee gehouden. Sportieve en complete uitvoering met fijne opties. Kilometerstand is 234.998. Apk tot 06-03-2025.
Nap Certificaat/Tellerkaart, alle boekjes, en 2 sleutels aanwezig.
Huidige Prijs €5450 = Internet meeneemprijs. Inruil is mogelijk tegen handelscondities.
= Bedrijfsinformatie =
Mocht u interesse hebben in 1 van de door ons aangeboden occasions, adviseren wij u om ons eerst te contacteren alvorens u naar ons toe komt.
Tot 12 maanden garantie behoort tot de mogelijkheden.
Alle aankoopkeuringen zijn toegestaan.
Check onze Facebookpagina om een impressie te krijgen van ons bedrijf.
Optielijst onder voorbehoud van zet- en drukfouten. De optielijst is met grote zorg samengesteld maar een foutje is helaas snel gemaakt. Wij bevelen u aan, om de opties die uw aankoop kunnen beïnvloeden te controleren alvorens u tot aankoop overgaat.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Exeo | Salon-rebel
Wat krijg je als je een rebel en een brave huisvader met elkaar kruist? Een dertiger! Deze groep zit nog vol idealen en dromen, maar heeft inmiddels ook een carrière en een hypotheek. Speciaal voor hen is er nu de Exeo: een keurige sedan, die toch het speelse en eigenzinnige karakter van een Seat zou hebben.
Om de prijs laag te kunnen houden, is Seats nieuwe zakensedan gebaseerd op een bestaand ontwerp van Audi. Daarom ontbreekt een echt Seat-karakter. Verstandige keuze, maar geen emotie.
Plus
- sterke en zuinige dieselmotoren
- prima weggedrag
- nette prijs
Min
- matige ruimte achterin
- kleine ergonomische missers
Conclusie
Seat stond voor een moeilijke taak: maak een degelijke vierdeurs sedan die tegelijkertijd toch eigenzinnig en voordelig is. Door gebruik te maken van een bestaand ontwerp, kon de prijs laag worden gehouden en is de kwaliteit al op voorhand bewezen. Het nadeel van het hergebruiken van een bestaand platform is dat de techniek en uitrusting niet vooruitstrevend zijn.
Of de Exeo daadwerkelijk een rebels of sportief karakter heeft, hangt sterk af van de gekozen uitvoering. Met name de dieselmotoren weten te overtuigen met prima prestaties en een bescheiden verbruik. Alleen het sportonderstel zorgt voor een echt dynamisch weggedrag.
Ondanks alle aanpassingen is en blijft de Exeo een klassieke vierdeurs sedan. Daarmee is deze nieuwste Seat even rebels als een zakenman in driedelig pak, maar dan met een paar opvallende sportschoenen.