Bouwjaar | 10-07-2019 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 116.948 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ZN-380-P Verzekeren |
Kleur | Oranje Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
€ 19.895,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 10-07-2019 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 116.948 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ZN-380-P Verzekeren |
Kleur | Oranje Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Goedhart Stedendriehoek B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Revalstraat 5 |
Postcode | 7418 BJ |
Plaats | Deventer |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)570 - 502150 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autogoedhart.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: sep. 2018 - sep. 2019
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,3 s
Topsnelheid: 215 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 466 x 182 x 145 cm
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.194 kg
Laadvermogen: 666 kg
GVW: 1.860 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 640 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 148 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Historie
Aantal eigenaren: 4
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
= Bedrijfsinformatie =
Door een snel wisselende voorraad adviseren wij u om vooraf te informeren naar de beschikbaarheid. Zo voorkomt u teleurstelling. Wij zijn te bereiken onder telefoonnummer 0570-502150 of via info@autogoedhart.nl. De getoonde prijs betreft de internetmeeneemprijs. Vraag ons verkoopteam naar de voorwaarden.
Prijs en uitvoeringsspecificaties onder voorbehoud.
Bij Auto Goedhart heeft u de optie om te kiezen uit drie afleverpakketten:
Afleverpakket Basis € 195,-
- Vloeistoffen check
- Wassen + stofzuigen
- A.p.k.
Afleverpakket Plus € 395,-
- 3 maanden garantie op de motor en versnellingsbak
- Vloeistoffen check
- Wassen + stofzuigen
- A.p.k.
Afleverpakket premium €795,-
-12 Maanden Bovag garantie
- Onderhoudsbeurt volgens fabrieksopgave
- A.p.k
- Poetsen
- 1/2 tank brandstof
- 12 maanden mobiliteitsservice
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Leon | Nog beter dan hij er uitziet
Het is meteen duidelijk: bij de nieuwe Seat Leon draait alles om vormgeving. Tot voor kort stond sportiviteit op de eerste plaats bij Seat en speelde het uiterlijk niet zo'n prominente rol als nu. Ook de elektronica zou vooruitstrevender zijn dan ooit, maar aan de rijeigenschappen maakt Seat weinig woorden vuil. De vraag is daarom: rijdt de vierde generatie van de Seat Leon zo goed als hij er uitziet?
De 4e generatie van de Seat Leon valt op met de vormgeving. Een capabel onderstel, moderne elektronica, een goede zitpositie en een prettige 1.5 eTSI motor zorgen dat de Leon uitstekend rijdt.
Plus
- doordachte ergonomie
- geslaagde vormgeving
- prima rijeigenschappen
Min
- onhandig kleine buitenspiegels
- spraakherkenning maakt veel fouten
Conclusie
Seat introduceert de vierde generatie van de Leon. Daarbij legt het merk meer dan ooit de nadruk op uiterlijk vertoon en dus rijst de vraag of de sportvitiet is vergeten. Een proefrit leert dat het antwoord in het midden ligt. Voor traditionele spanning en sensatie heeft Seat een eigen submerk in het leven geroepen: Cupra. De Leon vult sportiviteit daarom op een andere manier in. De Leon kiest voor een dynamisch lijnenspel, een uitstekende zithouding en een meer dan capabel onderstel. Alhoewel dat minder spannend is, zijn het wel zaken waar altijd van kan worden genoten en niet alleen tijdens een wilde uitspatting.
De Leon gaat verder met een uiterst doordachte, vernieuwende ergonomie. Ook dat lijkt misschien saai, maar gebruiksgemak bepaalt op de lange termijn of een auto bevalt of niet. Zaken zoals royale binnenruimte en een rijke uitrusting zorgen voor het nodige comfort. Tenslotte maakt moderne techniek het leven makkelijker en veiliger. Al deze factoren samen zorgen ervoor dat de Leon nog beter rijdt dan hij er uitziet.