Bouwjaar | 05-07-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 136.902 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ZL-941-V Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
€ 25.945,-
Algemeen
Bouwjaar | 05-07-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 136.902 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ZL-941-V Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Mulder |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kuyerhuislaan 15 |
Postcode | 8024 PC |
Plaats | Zwolle |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)38 - 4533897 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mulderautobedrijf.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan. 2019 - mei 2021
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 58 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 199 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 485 x 184 x 167 cm
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.499 kg
Laadvermogen: 681 kg
GVW: 2.180 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 173 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
Pakket 0 € 0,-
o Geldige Apk
o 10 liter brandstof
o Tenaamstellen voertuig
Pakket 1 € 695,-
o Nieuwe Apk
o Kleine onderhoudsbeurt
o 6 maand volledige garantie op de complete auto
o Cleaning exterieur/interieur
o Kwart tank brandstof
o Tenaamstellen voertuig
Pakket 2 € 995,-
o Nieuwe Apk
o Beurt volgens onderhoudsschema
o 12 maanden BOVAG garantie
o Cleaning exterieur/interieur
o Kwart tank brandstof
o Tenaamstellen voertuig
= Bedrijfsinformatie =
Bent u geïnteresseerd in een van onze occasions bent u uiteraard van harte welkom.
Wij waarderen het wanneer u een afspraak maakt voor de bezichtigingen.
Met vriendelijke groet,
Team Autobedrijf Mulder
Uiteraard is het mogelijk uw huidige auto in te ruilen.
U bent ook van harte welkom voor alle reparaties en het onderhoud aan uw auto.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Tarraco | Gepast gekleed
De Tarraco is het topmodel van Seat. Eerder was de Tarraco al beschikbaar met een extra sterke motor en luxe uitrusting. Echter, van origine onderscheidt Seat zich met een sportief karakter. Daarom is de Tarraco nu ook beschikbaar als sportieve "FR".
De Seat Tarraco FR geeft het grote topmodel van Seat een sportieve aankleding, een rijke uitrusting en een sportief weggedrag. De prestaties zijn gelijk aan die van iedere andere Tarraco.
Plus
- vlot en wendbaar
- zeer ruim, vooral achterin
Min
- stuurhulp stuitert van links naar rechts
- fors verbruik
Conclusie
De Seat Tarraco is voortaan ook leverbaar als FR. Dat klinkt wellicht spannender dan het is, want het betreft hier geen extra snelle versie. De FR-uitvoering bestaat uit een sportieve aankleding en een aangepast onderstel. Rekening houdende met die beperking is Seat er goed in geslaagd om de FR een onderscheidend karakter te geven.
Ondanks de enorme buitenmaten ziet de Tarraco er minder groot uit dan hij eigenlijk is. De FR geeft zelfs enige dynamiek aan het lijnenspel. Omdat de FR slechts staat voor een uitrustingsniveau, zijn de prestaties gelijk aan die van iedere andere Tarraco. Voor de 2.0 TSI geldt dat de prestaties prima zijn, maar dat daar een stevig verbruik tegenover staat (als oplossing is een plug-inhybride op komst). Het weggedrag is het sterkste punt van de FR: dit geeft de Tarraco duidelijk meer dynamiek, zonder dat dit ten koste gaat van het comfort of de bruikbaarheid.