Bouwjaar | 01-02-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 145.421 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 22-RHH-8 Verzekeren |
Kleur | Oranje Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.198 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-02-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 145.421 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 22-RHH-8 Verzekeren |
Kleur | Oranje Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.198 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Erik Huzen, Uw Mobiliteitspartner |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Handelsweg 2 |
Postcode | 7451 PJ |
Plaats | Holten |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)548 - 366101 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.erikhuzen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Te koop: ? koda Fabia 1.2 GO uit 2010
Bent u op zoek naar een betrouwbare, zuinige en compacte auto voor dagelijks gebruik? Deze ? koda Fabia 1.2 GO uit 2010 is een uitstekende keuze! Met een kilometerstand van 145.421 km en een reputatie voor degelijkheid biedt deze auto nog vele kilometers rijplezier. De Fabia is een praktische, veelzijdige auto die zowel in de stad als op de snelweg zijn mannetje staat.
Belangrijkste kenmerken:
Zuinig en Betrouwbaar: De 1.2-liter motor is zuinig in gebruik en biedt voldoende vermogen voor comfortabel en efficiĆ"nt rijden.
Compleet Uitgerust: Deze GO-uitvoering is voorzien van handige functies en details die het rijcomfort verhogen, waaronder een ruim interieur, gebruiksvriendelijke bedieningselementen en voldoende bagageruimte voor dagelijks gebruik.
Stijlvol en Praktisch: De ? koda Fabia heeft een strak en tijdloos ontwerp dat zowel modern als functioneel is, perfect voor wie op zoek is naar een praktische auto zonder concessies aan stijl te doen.
Interesse? Neem vandaag nog contact met ons op en plan een proefrit om zelf de kwaliteiten van deze betrouwbare ? koda Fabia te ervaren! De vermelde prijs is inclusief 295,- afleverkosten
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Fabia | Nuchter, maar niet saai
Een feestje is pas gezellig als er drank wordt geschonken? En een auto is pas aantrekkelijk met extravagante vormgeving en uitzonderlijke techniek? Als dat waar is dan moet de Skoda Fabia een ontzettend saaie auto zijn. Toch is juist de vierde generatie van de compacte Skoda interessanter dan ooit tevoren. Hoe dan wel?
De 4e generatie van de Skoda Fabia is niet alleen een verstandig alternatief. De slimme ergonomie, sterke uitstraling en prima rijeigenschappen maken het een karaktervolle en volwassen auto.
Plus
- functioneel en doordacht
- prima weggedrag
- moderne, bruikbare techniek
Min
- relatief hoog verbruik
- veel betuttelende piepjes en waarschuwingen
Conclusie
Net als alle voorgaande generaties is de nieuwe Skoda Fabia functioneel en doordacht. De binnenruimte is goed en dankzij de vele "Simply Clever"voorzieningen is de Fabia net even slimmer dan gemiddeld. De uitrusting omvat alles wat nodig is, maar geen overbodige zaken. De Fabia gaat echter met de tijd mee en dus zijn zaken die voorheen als overbodig werden gezien in een compacte auto nu juist standaardvoorzieningen.
Helaas is op het gebied van de motoren nauwelijks vooruitgang geboekt. De Fabia biedt geen enkele vorm van elektrische aandrijving of zelfs maar elektrische assistentie aan (hybride). Ook in het compacte segment doet de concurrentie dat inmiddels wel en daarom is het verbruik van de Fabia relatief hoog. Tegelijkertijd is duidelijk te merken dat de prestaties worden geknepen door brandstofbesparende technieken. De "1.0 TSI 70 kW" presteert matig en daarom is de "1.0 TSI 81 kW DSG" sterk aan te bevelen.
De belangrijkste winst zit in het nieuwe platform. Dat zorgt voor een rustig, stabiel weggedrag en beperkt de rijgeluiden. Bovendien gaf het de vormgevers meer vrijheid. De Fabia oogt daarom voornamer dan voorheen en biedt dankzij de toegenomen buitenmaten veel ruimte. De Fabia blijft dus broodnuchter, maar heeft desondanks sterk aan karakter gewonnen.