Bouwjaar | 25-11-2008 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 308.091 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 7-ZNR-89 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.198 cc |
Vermogen | 51 kW (69 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 25-11-2008 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 308.091 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 7-ZNR-89 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.198 cc |
Vermogen | 51 kW (69 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Mobiliteits Service Evert B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Londenstraat 6A |
Postcode | 7418 EE |
Plaats | Deventer |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 30354819 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Hybride aandrijving: serieel (voortbeweging door elektromotor(en); verbrandingsmotor laadt de accu op)
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Acceleratie (0-100): 15,1 s
Topsnelheid: 164 km/u
Accutype: LCO
Accu snelladen: Combined Charging System
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.045 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 450 kg)
Wielbasis: 246 cm
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 140 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Overige informatie
Stekkeraansluiting: Combined Charging System
MSE AUTO.S bied auto's tegen handelsprijzen aan , let op wij werken met handelsprijzen en zijn gericht op het verkopen aan bedrijven en export .
Particuliere verkoop is mogelijk , maar dan ook onder handelsvoorwaarden .
Onze auto worden bij binnenkomst na gekeken en niet geheel schoon gemaakt maar toonbaar netjes .
KEUZE UIT MEER DAN 250 ALLE TYPE,S EN ALLE BJ
ELKE DAG NW AANVOER
ALLE INRUIL MOG
Maandag tot en met zaterdag geopend van 8.00 tot 17.00.
Zondag gesloten
0630354819
Mobiliteits Service Evert B.V.
Londenstraat 6A
7418EE Deventer
Telefoonnummer: 0630354819
E-mailadres: mseauto@kpnmail.nl
Website
www.evertpieper.nl/
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Fabia | Nuchter, maar niet saai
Een feestje is pas gezellig als er drank wordt geschonken? En een auto is pas aantrekkelijk met extravagante vormgeving en uitzonderlijke techniek? Als dat waar is dan moet de Skoda Fabia een ontzettend saaie auto zijn. Toch is juist de vierde generatie van de compacte Skoda interessanter dan ooit tevoren. Hoe dan wel?
De 4e generatie van de Skoda Fabia is niet alleen een verstandig alternatief. De slimme ergonomie, sterke uitstraling en prima rijeigenschappen maken het een karaktervolle en volwassen auto.
Plus
- functioneel en doordacht
- prima weggedrag
- moderne, bruikbare techniek
Min
- relatief hoog verbruik
- veel betuttelende piepjes en waarschuwingen
Conclusie
Net als alle voorgaande generaties is de nieuwe Skoda Fabia functioneel en doordacht. De binnenruimte is goed en dankzij de vele "Simply Clever"voorzieningen is de Fabia net even slimmer dan gemiddeld. De uitrusting omvat alles wat nodig is, maar geen overbodige zaken. De Fabia gaat echter met de tijd mee en dus zijn zaken die voorheen als overbodig werden gezien in een compacte auto nu juist standaardvoorzieningen.
Helaas is op het gebied van de motoren nauwelijks vooruitgang geboekt. De Fabia biedt geen enkele vorm van elektrische aandrijving of zelfs maar elektrische assistentie aan (hybride). Ook in het compacte segment doet de concurrentie dat inmiddels wel en daarom is het verbruik van de Fabia relatief hoog. Tegelijkertijd is duidelijk te merken dat de prestaties worden geknepen door brandstofbesparende technieken. De "1.0 TSI 70 kW" presteert matig en daarom is de "1.0 TSI 81 kW DSG" sterk aan te bevelen.
De belangrijkste winst zit in het nieuwe platform. Dat zorgt voor een rustig, stabiel weggedrag en beperkt de rijgeluiden. Bovendien gaf het de vormgevers meer vrijheid. De Fabia oogt daarom voornamer dan voorheen en biedt dankzij de toegenomen buitenmaten veel ruimte. De Fabia blijft dus broodnuchter, maar heeft desondanks sterk aan karakter gewonnen.