Bouwjaar | 27-02-2012 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 242.550 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 96-TLD-9 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
€ 3.250,-
Algemeen
Bouwjaar | 27-02-2012 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 242.550 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 96-TLD-9 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto's tot 4500 |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kollergang 18 |
Postcode | 7773 NE |
Plaats | Hardenberg |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 24327937 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autostot4500.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2008 - 2015
Modelcode: 5J
Technische informatie
Koppel: 160 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,8 s
Topsnelheid: 178 km/u
Maten
Wielbasis: 246 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.036 kg
Laadvermogen: 555 kg
GVW: 1.591 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 560 kg)
Interieur
Interieur: Domino black, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 119 g/km
Fijnstofuitstoot: 1,3 mg/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Zo meenemen!:
Alle auto's op basis van zo meenemen.
Geen garantie, wel transparantie!
Dit afleverpakket bevat: Minimaal 6 maanden APK
Wij werken uitsluitend op afspraak.
Alle auto's staan op basis van zo meenemen,
zonder enige vorm van garantie.
Transparant is waar wij van houden en daarom doen wij verder niets aan de auto's, alleen wel een nieuwe (minimaal 6 maanden) APK!
Hierdoor kunnen wij u toch enige vorm van zekerheid bieden.
Bel, app of mail ons voor een afspraak!
06-24327937.
Wie weet rij jij straks in deze of 1 van onze andere schitterende auto's!
Disclaimer
Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke zorg is besteed, kan de adverteerder niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Fabia | Nuchter, maar niet saai
Een feestje is pas gezellig als er drank wordt geschonken? En een auto is pas aantrekkelijk met extravagante vormgeving en uitzonderlijke techniek? Als dat waar is dan moet de Skoda Fabia een ontzettend saaie auto zijn. Toch is juist de vierde generatie van de compacte Skoda interessanter dan ooit tevoren. Hoe dan wel?
De 4e generatie van de Skoda Fabia is niet alleen een verstandig alternatief. De slimme ergonomie, sterke uitstraling en prima rijeigenschappen maken het een karaktervolle en volwassen auto.
Plus
- functioneel en doordacht
- prima weggedrag
- moderne, bruikbare techniek
Min
- relatief hoog verbruik
- veel betuttelende piepjes en waarschuwingen
Conclusie
Net als alle voorgaande generaties is de nieuwe Skoda Fabia functioneel en doordacht. De binnenruimte is goed en dankzij de vele "Simply Clever"voorzieningen is de Fabia net even slimmer dan gemiddeld. De uitrusting omvat alles wat nodig is, maar geen overbodige zaken. De Fabia gaat echter met de tijd mee en dus zijn zaken die voorheen als overbodig werden gezien in een compacte auto nu juist standaardvoorzieningen.
Helaas is op het gebied van de motoren nauwelijks vooruitgang geboekt. De Fabia biedt geen enkele vorm van elektrische aandrijving of zelfs maar elektrische assistentie aan (hybride). Ook in het compacte segment doet de concurrentie dat inmiddels wel en daarom is het verbruik van de Fabia relatief hoog. Tegelijkertijd is duidelijk te merken dat de prestaties worden geknepen door brandstofbesparende technieken. De "1.0 TSI 70 kW" presteert matig en daarom is de "1.0 TSI 81 kW DSG" sterk aan te bevelen.
De belangrijkste winst zit in het nieuwe platform. Dat zorgt voor een rustig, stabiel weggedrag en beperkt de rijgeluiden. Bovendien gaf het de vormgevers meer vrijheid. De Fabia oogt daarom voornamer dan voorheen en biedt dankzij de toegenomen buitenmaten veel ruimte. De Fabia blijft dus broodnuchter, maar heeft desondanks sterk aan karakter gewonnen.