Bouwjaar | 01-03-2014 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 99.898 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
€ 6.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-03-2014 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 99.898 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autohuis Kampen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ambachtsstraat 40-1 |
Postcode | 8263 AK |
Plaats | Kampen |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 46705693 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,1 s
Topsnelheid: 193 km/u
Ledig gewicht: 1.050 kg
Wielbasis: 246 cm
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
AUTOHUIS KAMPEN HEEFT EEN WISSELENDE VOORRAAD MET EEN VOLLEDIGE ONDERHOUDS EN KILOMETER HISTORIE. VANZELFSPREKEND BEHOREN INRUIL,FINANCIERING OOK TOT DE MOGELIJKHEDEN. OOK VOOR GARANTIE KUNT U BIJ ONS TERECHT. WIJ ZIJN DOOR DE JAREN HEEN GESPECIALISEERD IN JONGE OCCASIONS, ONZE INKOPERS ZORGEN VOOR EEN CONTINUE EN UITGEBREIDE COLLECTIE GETOONDE PRIJZEN ZIJN MEENEEM PRIJZEN. TOT ZIENS BIJ AUTOHUIS KAMPEN.
= Bedrijfsinformatie =
Heeft u meer vragen over deze occasion neemt u dan gerust contact op met onze vak garage. *Ondanks dat onze advertenties met de grootste zorg worden samengesteld blijven deze onder voorbehoud van prijswijzigingen en eventuele afwijkende specificaties. Controleer daarom voor aankoop de opties die u hebben bewogen om deze auto te willen kopen. Voor vragen neem gerust contact met ons op
Autohuis Kampen
Ambachtsstraat 40-1
8263 AK Kampen
Tel: 0638515822
Tel: 0646705693
E-mail: autohuiskampen@hotmail.com
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Fabia | Nuchter, maar niet saai
Een feestje is pas gezellig als er drank wordt geschonken? En een auto is pas aantrekkelijk met extravagante vormgeving en uitzonderlijke techniek? Als dat waar is dan moet de Skoda Fabia een ontzettend saaie auto zijn. Toch is juist de vierde generatie van de compacte Skoda interessanter dan ooit tevoren. Hoe dan wel?
De 4e generatie van de Skoda Fabia is niet alleen een verstandig alternatief. De slimme ergonomie, sterke uitstraling en prima rijeigenschappen maken het een karaktervolle en volwassen auto.
Plus
- functioneel en doordacht
- prima weggedrag
- moderne, bruikbare techniek
Min
- relatief hoog verbruik
- veel betuttelende piepjes en waarschuwingen
Conclusie
Net als alle voorgaande generaties is de nieuwe Skoda Fabia functioneel en doordacht. De binnenruimte is goed en dankzij de vele "Simply Clever"voorzieningen is de Fabia net even slimmer dan gemiddeld. De uitrusting omvat alles wat nodig is, maar geen overbodige zaken. De Fabia gaat echter met de tijd mee en dus zijn zaken die voorheen als overbodig werden gezien in een compacte auto nu juist standaardvoorzieningen.
Helaas is op het gebied van de motoren nauwelijks vooruitgang geboekt. De Fabia biedt geen enkele vorm van elektrische aandrijving of zelfs maar elektrische assistentie aan (hybride). Ook in het compacte segment doet de concurrentie dat inmiddels wel en daarom is het verbruik van de Fabia relatief hoog. Tegelijkertijd is duidelijk te merken dat de prestaties worden geknepen door brandstofbesparende technieken. De "1.0 TSI 70 kW" presteert matig en daarom is de "1.0 TSI 81 kW DSG" sterk aan te bevelen.
De belangrijkste winst zit in het nieuwe platform. Dat zorgt voor een rustig, stabiel weggedrag en beperkt de rijgeluiden. Bovendien gaf het de vormgevers meer vrijheid. De Fabia oogt daarom voornamer dan voorheen en biedt dankzij de toegenomen buitenmaten veel ruimte. De Fabia blijft dus broodnuchter, maar heeft desondanks sterk aan karakter gewonnen.