vorige 1 van 654 volgende

Skoda Fabia

€ 2.499,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 17-03-2011
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 259.862 km
Deuren 4
Kenteken 59-PRL-6 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Overige
Motorinhoud 1.199 cc
Vermogen 55 kW (75 pk)

Algemeen

Bouwjaar 17-03-2011
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 259.862 km
Deuren 4
Kenteken 59-PRL-6 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Overige
Motorinhoud 1.199 cc
Vermogen 55 kW (75 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam GM Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Almeloseweg 192
Postcode 7614 LB
Plaats Mariaparochie
Provincie Overijssel
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 42436063 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.solideautohandel.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 3

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.119 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 450 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4352 x 1642 x 1522 cm
Wielbasis: 245 cm

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 89 g/km
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,4 l/100km (1 op 29,4)
Brandstofverbruik in de stad: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3 l/100km (1 op 33,3)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 288 - € 303 per kwartaal

= Bedrijfsinformatie =

We can make the export documents:
- Export document €30
- insures 2 weeks €100
Total document export for drive €130 euro


Wij krijgen elke dag nieuwe auto's binnen voor de export en handel! Wij verkopen auto's onder de marktwaarde voor export en handel prijzen!

Wilt u als particuliere klant een auto uit onze voorraad kopen? Dan is dit volledig op eigen risico zonder enkele vorm van Garantie! Daar is de prijs ook naar! Er zit dus geen onderhoud en garantie inbegrepen. Ook kan de prijs verschillen voor de particuliere markt omdat sommige auto's rest BPM hebben.

OPENINGSTIJDEN:
MAANDAG T/M VRIJDAG: 09:30 TOT 16:30.
ZATERDAG: 11:00 tot 16:00

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Skoda Fabia | Nuchter, maar niet saai

Een feestje is pas gezellig als er drank wordt geschonken? En een auto is pas aantrekkelijk met extravagante vormgeving en uitzonderlijke techniek? Als dat waar is dan moet de Skoda Fabia een ontzettend saaie auto zijn. Toch is juist de vierde generatie van de compacte Skoda interessanter dan ooit tevoren. Hoe dan wel?

Autotest | Skoda Fabia Nuchter, maar niet saai

De 4e generatie van de Skoda Fabia is niet alleen een verstandig alternatief. De slimme ergonomie, sterke uitstraling en prima rijeigenschappen maken het een karaktervolle en volwassen auto.

Plus

  • functioneel en doordacht
  • prima weggedrag
  • moderne, bruikbare techniek

Min

  • relatief hoog verbruik
  • veel betuttelende piepjes en waarschuwingen

Conclusie

Net als alle voorgaande generaties is de nieuwe Skoda Fabia functioneel en doordacht. De binnenruimte is goed en dankzij de vele "Simply Clever"voorzieningen is de Fabia net even slimmer dan gemiddeld. De uitrusting omvat alles wat nodig is, maar geen overbodige zaken. De Fabia gaat echter met de tijd mee en dus zijn zaken die voorheen als overbodig werden gezien in een compacte auto nu juist standaardvoorzieningen.

Helaas is op het gebied van de motoren nauwelijks vooruitgang geboekt. De Fabia biedt geen enkele vorm van elektrische aandrijving of zelfs maar elektrische assistentie aan (hybride). Ook in het compacte segment doet de concurrentie dat inmiddels wel en daarom is het verbruik van de Fabia relatief hoog. Tegelijkertijd is duidelijk te merken dat de prestaties worden geknepen door brandstofbesparende technieken. De "1.0 TSI 70 kW" presteert matig en daarom is de "1.0 TSI 81 kW DSG" sterk aan te bevelen.

De belangrijkste winst zit in het nieuwe platform. Dat zorgt voor een rustig, stabiel weggedrag en beperkt de rijgeluiden. Bovendien gaf het de vormgevers meer vrijheid. De Fabia oogt daarom voornamer dan voorheen en biedt dankzij de toegenomen buitenmaten veel ruimte. De Fabia blijft dus broodnuchter, maar heeft desondanks sterk aan karakter gewonnen.

Deel deze advertentie