Bouwjaar | 27-11-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 26.397 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | K-609-BX Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
€ 24.900,-
Algemeen
Bouwjaar | 27-11-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 26.397 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | K-609-BX Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Goritzlehner Hengelo |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Diamantstraat 29-30 |
Postcode | 7554 TA |
Plaats | Hengelo Ov |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)74 - 2558000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.goritzlehner.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: sep. 2019 - nov. 2020
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,0 s
Topsnelheid: 193 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 434 x 179 x 156 cm
Wielbasis: 265 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.151 kg
Laadvermogen: 609 kg
GVW: 1.760 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 620 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
= Bedrijfsinformatie =
Welkom bij Göritzlehner.
Uw servicedealer voor: Seat, Cupra, Skoda, Volkswagen bedrijfswagen en MAN trucks en bussen.
U bent van harte welkom in onze showrooms aan de Diamantstraat te Hengelo.
Informeer alvorens langs te komen naar de beschikbaarheid!!
Graag tot ziens!
* Het bouwjaar is op basis van het kenteken deel I. Hoewel de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk wordt weergegeven, zijn wijzigingen of fouten in de gegevens, zoals prijs, kilometerstand, technische specificaties, standplaats e.d. te allen tijde voorbehouden. Aan de inhoud van de site kunnen derhalve op geen enkele wijze rechten worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Kamiq | Kettingreactie
Skoda is succesvol met de middelgrote Scala. Dat is te danken aan de combinatie van een lage prijs en veel functionaliteit. De prijs is te danken aan het gebruik van onderdelen van het moederbedrijf (Volkswagen). De ruimte is te danken aan een slim ontwerp van Skoda. Om het succes verder uit te bouwen introduceerde Skoda na de Scala de Kamiq: een middelgrote SUV op basis van de Scala. En nu de Scala is gemoderniseerd voor modeljaar 2024, lift de Kamiq daar automatisch op mee.
De Skoda Kamiq is een nuchtere, functionele SUV met conventionele aandrijving. Vanaf 2024 is die aandrijving verfijnd en is de uitrusting rijker geworden, waarmee het een nog slimmere keuze is.
Plus
- ruim en praktisch
- soepele, sterke 1.0 TSI motor
- fijne besturing, goede wegligging
Min
- hinderlijke (maar verplichte) veiligheidsvoorzieningen
Conclusie
Volkswagen, het moederbedrijf van Skoda, heeft de techniek vernieuwd. De Skoda Scala profiteert daarvan en de van de Scala afgeleide Kamiq doet er op zijn beurt weer zijn voordeel mee. De 1.0 TSI motor loopt iets mooier, de uitrusting is iets rijker geworden en het veiligheidsniveau is iets verhoogd.
Wat is gebleven, is het uitgekiende concept. Deze compacte SUV is ontdaan van alle techniek die nodig is voor terreinrijden en dat komt het weggedrag ten goede. Dankzij de goede basis en de hoge bouw haalt de Kamiq heel veel ruimte uit bescheiden buitenmaten. Dankzij het delen van een platform én het delen van de techniek heeft de Kamiq een scherpe prijs. Tenslotte zorgen alle vernieuwingen voor modeljaar 2024 ervoor dat de Kamiq een nog verstandigere keuze is geworden.