Bouwjaar | 13-01-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 65.654 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-142-VG Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 13-01-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 65.654 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-142-VG Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf G.H. Wessel B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Bentheimerstraat 62 |
Postcode | 7587 NJ |
Plaats | De Lutte |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)541 - 555555 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.auto-wessel.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 37 liter
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 3840 x 1735 x 1480 cm
Wielbasis: 2.450 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 915 kg
Laadvermogen: 450 kg
GVW: 1.365 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Brandstofverbruik in de stad: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4 l/100km (1 op 25,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal
Garantie
Garantie: 12 maanden
= Bedrijfsinformatie =
Autobedrijf Wessel is een familiebedrijf dat al sinds 1960 actief is op de internationale automarkt. Wij bieden een groot assortiment occasions en nieuwe auto's. In onze showroom in De Lutte zijn deze auto's te bezichtigen.
Voor uitgebreide informatie over ons bedrijf en een inruilvoorstel op maat verwijzen wij u graag naar onze website www.auto-wessel.nl of u kunt reageren via info@auto-wessel.nl
*Ondanks dat wij veel zorg en aandacht besteden aan de inhoud van onze advertenties
is het mogelijk dat de getoonde inhoud onvolledig of onjuist is.
Aan de inhoud kunt u geen rechten ontlenen*
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Suzuki Swift | Rijk in eenvoud
Suzuki stond voor een uitdaging. Het merk heeft zich in zijn lange bestaan gespecialiseerd in het maken van compacte, zuinige en vooral betaalbare autootjes. Het heeft daarom weinig geïnvesteerd in geavanceerde techniek zoals elektrische aandrijving. Daarom is ook de geheel nieuwe Swift geen elektrische auto en daarmee volgt Suzuki een heel andere richting dan de concurrentie. Hoe kansrijk is de nieuwe Swift?
De Suzuki Swift haalt zijn kracht uit de eenvoudige opzet. Dankzij lichtgewicht bouw is simpele techniek goed voor nette prestaties en een laag verbruik. Het lichte gewicht zorgt voor goede wegligging
Plus
- eenvoudige, doeltreffende techniek
- prima wegligging
- bovengemiddelde ruimte achterin
Min
- geen bergvakken aan achterzijde voorstoelen
- soms matige afwerking en goedkope materialen in interieur
- veel en betuttelende veiligheidssystemen die lastig zijn uit te schakelen
Conclusie
Hoe kansrijk is de zevende generatie van de Suzuki Swift? Ondanks het uitblijven van elektrische aandrijving, verrassend kansrijk! Suzuki heeft namelijk van dit nadeel een voordeel gemaakt!
Door consequent te kiezen voor eenvoud is de Swift alles wat een elektrische auto niet is. De Swift is niet geavanceerd, zwaar of kostbaar. Dankzij lichtgewicht bouw is het verbruik even laag als dat van een volwaardige hybride, terwijl de Swift een veel voordeligere mild hybrid is. De prestaties zijn weliswaar bescheiden, maar dankzij de elektrische assistentie is de Swift wel altijd krachtig, en daarom voelt de auto niet traag.
Tegenover het ingetogen karakter van de motor staat een prima onderstel dat samen met de eerder genoemde lichtgewicht bouw zorgt voor een levendig weggedrag. Op papier is de Swift eenvoudig en goedkoop. Het slimme concept, de goede geluidsisolatie en het prettige onderstel zorgen er echter voor, dat dat heel anders wordt ervaren: de nieuwe Suzuki Swift is het beste te omschrijven als rijk in eenvoud.