Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Style Smart Hybrid|500 kg trekgewicht|Rijklaar prijs

€ 29.500,-

Bouwjaar 28-02-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 3.177 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Geel Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.373 cc
Vermogen 95 kW (129 pk)

Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Style Smart Hybrid|500 kg trekgewicht|Rijklaar prijs


€ 29.500,-

Algemeen

Bouwjaar 28-02-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 3.177 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Geel Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.373 cc
Vermogen 95 kW (129 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Schreurs
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Nijverdalseweg 138
Postcode 7461 AH
Plaats Rijssen
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)548 - 518860 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autoschreurs.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Style Smart Hybrid|500 kg trekgewicht|Rijklaar prijs


- Kenteken: GFF-97-T
- Merk: Suzuki
- Model: Vitara
- APK tot: 28-02-2028
- Tellerstand: 3177 KM
- Carrosserievorm: SUV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2024
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: geel Parelmoer
- Kleurnaam: sunlight/black
- Bekleding: Leder/Alcantara
- Kleur interieur: antraciet
- Motorinhoud: 1373 cc
- Aantal cilinders: 4
- Vermogen: 95 kW / 129pk
- Ledig gewicht: 1140 kg
- Max. trekgewicht: 1500 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 5.3 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 417 cm
- Breedte: 178 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Dealer onderhouden
- Motorrijtuigenbelasting: € 69 - 75 per kwartaal
- Fabrieksgarantie tot: 28-02-2027
- Emissieklasse: Euro 6


Comfort

- Boordcomputer
- Regensensor

Exterieur

- 17 " gepolijste wielen
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Chroom delen exterieur
- Dakrails
- Dimlichten automatisch
- Extra getint glas achter
- Glazen schuifdak
- Keyless entry
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- LED koplampen
- LED koplampen, automatische lichtschakeling
- Mistlampen voor
- Panoramadak
- Parkeersensor achter
- Parkeersensor voor
- Two-tone metaalkleur

Infotainment

- DAB
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map
- Radio
- Radio-CD/MP3 speler
- Smartphone integratie
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Armsteun voor
- Bagagedek
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Cruise control adaptief
- Electronic climate control
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Kunstlederen/microvezel bekleding
- Lederen stuurwiel
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Voorstoelen verwarmd

Milieu

- Start/stop systeem

Overige

- Achteropkomend verkeer waarschuwing
- Achteruitrij assistent
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Apple Carplay/Android Auto
- Autonomous Emergency Braking
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Bots waarschuwing systeem
- Brake Assist System
- Dodehoek detectie
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Keyless start
- Knie airbag(s)
- LED mistlampen
- Multimedia scherm standaard
- Passagiersairbag
- Rijstrooksensor met correctie
- Sleutel vrij instappen en starten
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Achteruitrijcamera
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Alarmsysteem
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Grootlichtassistent
- Hill hold functie
- Rijstrooksensor
- Suzuki Safety Pro: blind spot, Brake Support, Lane Depature Warning
- Verkeersbord detectie
- Vermoeidheids herkenning


Het is al grijs genoeg op de weg, deze Suzuki

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Suzuki Vitara | Hybride volgens Suzuki

Suzuki is goed in het bouwen van kleine auto's. Daarom kan het voor een kleine auto ook een kleine prijs rekenen. Maar nu alle auto's elektrisch of deels elektrisch worden, staat Suzuki voor een uitdaging. Als stap in de goede richting is de Vitara voortaan leverbaar als hybride. Maar dan wel in Suzuki-stijl natuurlijk!

Autotest | Suzuki Vitara Hybride volgens Suzuki

De Suzuki Vitara beperkt het verbruik met hybride-techniek. Deze techniek is eenvoudiger en daarom voordeliger dan gebruikelijk. De Vitara Hybrid is alleen zuinig bij kalm rijden.

Plus

  • veelzijdig karakter
  • prima weggedrag

Min

  • houterig schakelen bij sportief rijden
  • verbruik loopt sterk op bij harder rijden
  • merkbaar van een vorige generatie

Conclusie

De Suzuki Vitara heeft zeven jaar na de introductie van het model hybrideaandrijving gekregen. Suzuki kiest daarbij voor een eigen techniek die eenvoudiger en dus voordeliger is in aanschaf. Tegenover dit ontegenzeglijke voordeel staat een uitgesproken karakter. De Vitara Hybrid is niet gediend van sportief rijden en protesteert daar tegen met een hoog verbruik en onregelmatige gangwisselingen. Wie kalm rijdt en de auto het tempo laat bepalen, heeft aan de Vitara Hybrid een comfortabele en relatief zuinige SUV.

De hernieuwde kennismaking leert dat de Vitara qua uitrusting en bouwkwaliteit achterblijft bij de nieuwe S-Cross. De ruimte en het weggedrag zijn nog altijd prima.

Deel deze advertentie