Bouwjaar | 11-03-2022 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 34.320 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | S-558-FN Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 239 kW (326 pk) |
€ 34.999,-
Algemeen
Bouwjaar | 11-03-2022 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 34.320 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | S-558-FN Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 239 kW (326 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Kaya Autobedrijf |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kalanderstraat 14E |
Postcode | 7461 JM |
Plaats | Rijssen |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)548 - 546708 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.kaya-autobedrijf.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiejaar: 2022
Technische informatie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 6,1 s
Topsnelheid: 225 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4694 x 1849 x 1443 cm
Wielbasis: 2.875 cm
Inhoud laadruimte: 542 l
Gewichten
Ledig gewicht: 1.735 kg
Laadvermogen: 414 kg
GVW: 2.149 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 750 kg)
Max. dakbelasting: 70 kg
Interieur
Interieurkleur: black
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Bandenmaat: 235/45R18
Zeer nette Tesla Model 3 Range plus Nieuwe Type Accu.
Volledig origineel Tesla model 3.
Garantie Feb 2026 en Op batterij en aandrijving Feb 2030.
Geen btw dus voor Particulier interessant Marge Auto.
Internet meeneem prijs 36999 euro zo mee normaal 40999 euro.
Tel 0614659451.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Tesla Model 3 | Te mooi om waar te zijn?
Op Internet geldt: als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het dat meestal ook. Dus als er een nieuwe autofabrikant opstaat die een middelgrote sedan aanbiedt die geen uitstoot heeft, sneller is dan de gemiddelde sportwagen, comfortabeler is dan een limousine, zelf kan sturen, in het gebruik goedkoper is dan de kleinste stadauto en een aanschafprijs heeft van de gemiddelde zakenauto, dan is dat reden voor scepsis. Terecht?
De Tesla Model 3 in de basis-uitvoering is de snelste, comfortabelste en veiligste auto die er voor dit geld te koop is. De vernieuwende ergonomie maakt het leven aangenaam. 400 echte kms op een accu.
Plus
- zeer snel, nul uitstoot
- voordelig in gebruik
- vernieuwende ergonomie
Min
- matige ruimte achterin
- Auto Pilot doet (nog) niet wat het belooft
- afwerkingskwaliteit voor verbetering vatbaar
Conclusie
Is de Tesla Model 3 te mooi om waar te zijn? Ja en nee. Om met het negatieve te beginnen: als het gaat om de bouwkwaliteit is nog steeds merkbaar dat Tesla weinig ervaring heeft als autofabrikant. Panelen sluiten niet mooi op elkaar aan, in kieren en gaten is het plaatwerk niet gespoten en de geluidsisolatie laat te wensen over. De beloofde "Auto Pilot" staat, mede vanwege de veelbelovende naam, nog in de kinderschoenen en functioneerde in de testauto zelfs minder goed dan in eerder geteste Tesla's. Tenslotte klagen Tesla-eigenaren op het forum op Autozine.nl steen en been over de service van het merk.
Op alle andere punten is de Model 3 juist veruit superieur aan vrijwel alle andere auto's met een soortgelijk prijskaartje. Voor dit geld is geen snellere, comfortabelere of veiligere auto te koop. Het beloofde bereik van 400 km is in de praktijk goed te realiseren. Mocht dat nog niet voldoende zijn, dan nemen het snelle laden en Tesla's eigen netwerk van superchargers alle zorgen over de actieradius weg. De aanschafprijs van de Model 3 is niet hoger dan die van een vergelijkbare auto met verbrandingsmotor, terwijl de kosten per kilometer veel lager zijn. Tenslotte is de ergonomie van de Model 3 zo vooruitstrevend, dat wanneer de conventionele merken uiteindelijk met hun elektrische auto's komen, Tesla nog steeds ver vooruit loopt.