Bouwjaar | 26-09-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 125.452 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-642-GG Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 175 kW (238 pk) |
€ 18.500,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 26-09-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 125.452 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-642-GG Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 175 kW (238 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Van Beek |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Oppen Swolle 26 |
Postcode | 8325 PG |
Plaats | Vollenhove |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)527 - 246462 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autovanbeek.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Nieuw: Ja
Aandrijving
Actieradius: 370 km
Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat: 235/45 R18
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,6 s
Topsnelheid: 225 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 469 x 185 x 144 cm
Wielbasis: 288 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.584 kg
Laadvermogen: 476 kg
GVW: 2.060 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 55 kWh, Conditie: 95%
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 11 kW, 78 km actieradius per uur, compleet vol in 15 uur en 16 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 528 km actieradius per uur, compleet vol in 2 uur en 30 minuten
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 14,864864864865 kWh/100km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Emissie: Zero emissie
Deze Tesla Model 3 komt uit 2019, werd geleverd van 01-04-2019 tot 31-12-2023 en kostte toen € 49.930,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2019 op kenteken, is voorzien van een elektriciteit-motor, heeft een maximum vermogen van 175 kW (238 PK).
De personenauto heeft een topsnelheid van 225 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 5,6 seconden. De APK is geldig tot 20-10-2025.
= Bedrijfsinformatie =
Wij zijn gevestigd tussen Vollenhove en Zwartsluis aan de N331 (Oppen Swolle 26).
Voor meer informatie over onze occasions kijk op www.autovanbeek.nl (Altijd ongeveer 100 occasions op voorraad)
Typ,- en specificatiefouten zijn voorbehouden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Tesla Model 3 | Te mooi om waar te zijn?
Op Internet geldt: als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het dat meestal ook. Dus als er een nieuwe autofabrikant opstaat die een middelgrote sedan aanbiedt die geen uitstoot heeft, sneller is dan de gemiddelde sportwagen, comfortabeler is dan een limousine, zelf kan sturen, in het gebruik goedkoper is dan de kleinste stadauto en een aanschafprijs heeft van de gemiddelde zakenauto, dan is dat reden voor scepsis. Terecht?
De Tesla Model 3 in de basis-uitvoering is de snelste, comfortabelste en veiligste auto die er voor dit geld te koop is. De vernieuwende ergonomie maakt het leven aangenaam. 400 echte kms op een accu.
Plus
- zeer snel, nul uitstoot
- voordelig in gebruik
- vernieuwende ergonomie
Min
- matige ruimte achterin
- Auto Pilot doet (nog) niet wat het belooft
- afwerkingskwaliteit voor verbetering vatbaar
Conclusie
Is de Tesla Model 3 te mooi om waar te zijn? Ja en nee. Om met het negatieve te beginnen: als het gaat om de bouwkwaliteit is nog steeds merkbaar dat Tesla weinig ervaring heeft als autofabrikant. Panelen sluiten niet mooi op elkaar aan, in kieren en gaten is het plaatwerk niet gespoten en de geluidsisolatie laat te wensen over. De beloofde "Auto Pilot" staat, mede vanwege de veelbelovende naam, nog in de kinderschoenen en functioneerde in de testauto zelfs minder goed dan in eerder geteste Tesla's. Tenslotte klagen Tesla-eigenaren op het forum op Autozine.nl steen en been over de service van het merk.
Op alle andere punten is de Model 3 juist veruit superieur aan vrijwel alle andere auto's met een soortgelijk prijskaartje. Voor dit geld is geen snellere, comfortabelere of veiligere auto te koop. Het beloofde bereik van 400 km is in de praktijk goed te realiseren. Mocht dat nog niet voldoende zijn, dan nemen het snelle laden en Tesla's eigen netwerk van superchargers alle zorgen over de actieradius weg. De aanschafprijs van de Model 3 is niet hoger dan die van een vergelijkbare auto met verbrandingsmotor, terwijl de kosten per kilometer veel lager zijn. Tenslotte is de ergonomie van de Model 3 zo vooruitstrevend, dat wanneer de conventionele merken uiteindelijk met hun elektrische auto's komen, Tesla nog steeds ver vooruit loopt.