Bouwjaar | 01-03-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 160.078 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 04-HVR-5 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-03-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 160.078 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 04-HVR-5 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf SAAS B.V. |
Contactpersoon | Saas |
Adres | Lipperkerkstraat 355 |
Postcode | 7533 AC |
Plaats | Enschede |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)6 - 14811194 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 14811209 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfsaas.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Deze Toyota Aygo is afkomstig van de 1e eigenaar.
De auto is altijd netjes onderhouden en verkeerd in een goede staat.
Motorisch 100% in orde en de airco wordt goed koud.
Bij aanvullende vragen neem gerust? contact? op
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Aygo | Klaar voor de toekomst
De Toyota Aygo is opgewaardeerd voor modeljaar 2018. Het uiterlijk is aangescherpt, de motor werd sterker, het verbruik werd lager en de uitrusting werd rijker. Wat betekent dat in de praktijk? Tijd voor een hernieuwde kennismaking met Toyota's kleinste.
De Toyota Aygo is opgewaardeerd voor modeljaar 2018. Het uiterlijk is aangescherpt, de motor werd sterker, het verbruik werd lager en de uitrusting werd rijker.
Plus
- prima rijeigenschappen
- moderne techniek
- Originele vormgeving
Min
- veel speling in versnellingshendel / gevoelloze pedalen
- achterruiten openen niet volledig (klapraampjes)
- beeldscherm blokkeert centraal luchtrooster
Conclusie
De Toyota Aygo heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2018. Toyota heeft daarbij de sterke punten nog sterker gemaakt. Een aantal zwakke punten is nog steeds niet aangepast (speling in versnellingshendel, gevoelloze pedalen, klapraampjes achterin, beeldscherm blokkeert luchtrooster). Het uiterlijk, de techniek en de uitrusting daarentegen zijn merkbaar verbeterd. De Aygo is daarmee geen andere auto geworden, maar is wel helemaal bij de tijd en daarom kan Toyota het succes voortzetten.
De aanpassingen aan de motor hebben als gevolg, dat de Aygo rustiger is geworden. In de stad is de auto minder levendig, op de snelweg juist zuiniger en stiller. Het vernieuwde onderstel maakt de Aygo stabieler op de buitenweg en dynamischer in de stad. De gemoderniseerde uitrusting is in alle opzichten een verbetering. Nieuwe elektronica zorgt ervoor, dat de Aygo nu ook op het gebied van integratie met de mobiele telefoon klaar is voor de toekomst.