Toyota C-HR 1.8 Hybrid 140 Dynamic | Dig.Cockpit | 12,3 touchscreen | Adapt.Cruise | Stoel + Stuurverwarming | Camera | PDC | NAV + App.Connect | Auto.Airco | DAB

€ 34.995,- incl. BTW

Bouwjaar 18-07-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 9.797 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Toyota C-HR 1.8 Hybrid 140 Dynamic | Dig.Cockpit | 12,3 touchscreen | Adapt.Cruise | Stoel + Stuurverwarming | Camera | PDC | NAV + App.Connect | Auto.Airco | DAB


€ 34.995,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 18-07-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 9.797 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Harrie Dijk - Betrouwbaar onderweg
Contactpersoon De heer H. Dijk
Adres Kluversweg 4B
Postcode 7447 JK
Plaats Hellendoorn
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)548 - 654865 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.harriedijk.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2024

Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 103 kW (140 PK)
Vermogen elektromotor(en): 31 kW (42 PK)
Vermogen brandstofmotor: 72 kW (98 PK)
Koppel: 142 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 43 liter
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 170 km/u
Ledig gewicht: 1.410 kg
Wielbasis: 264 cm

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Energielabel: A

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Hij zorgt voor een ontspannen rijervaring, deze Toyota C-HR. Het is een auto uit 2024. Op de teller van deze auto staat slechts 9797 kilometer. Door de combinatie van brandstof- en elektromotor rijdt u met deze hybride Toyota C-HR een stuk voordeliger. En het scheelt in uitstoot bovendien. Lekker hoor, die verwarmbare voorstoelen. Helemaal op koude dagen. Hoe koud het buiten ook is, het verwarmbare stuurwiel brengt uw handen en vingers snel weer op temperatuur. Ook is de auto voorzien van: 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.

Kommaar-kommaar-kommaar, aldus de achteruitrijcamera. Iedere centimeter vrije ruimte komt haarscherp in beeld. Schadevrij inparkeren maar! Adaptive cruise control is veilig en comfortabel. De snelheidsregelaar houdt automatisch afstand tot het voertuig dat voor u rijdt. Dankzij Connected Services weet u precies waar uw auto geparkeerd staat. Ook andere functies, zoals bandenspanning en brandstofniveau, zijn via de app altijd onder handbereik. Terwijl het full map navigatiesysteem de ideale route voor u uitstippelt, geniet u van de kwaliteit van het audio-installatiesysteem met DAB-ontvangst. De bediening is bovendien gemakkelijk via knoppen op het stuur of via spraak. Omdat u nu eenmaal niet overal ogen heeft, is deze Toyota C-HR voorzien van een achteropkomend verkeer waarschuwing die registreert wanneer de afstand tot uw achterligger te krap is. Extra opties op deze auto zijn: electronic climate control, regensensor, keyless entry, buitentemperatuurmeter, automatisch dimmende binnenspiegel en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.

Aan boord van deze Toyota houden verschillende geavanceerde systemen voor u de weg in de gaten. Ze waarschuwen u voor noodsituaties en kunnen in een aantal gevallen ook zelf ingrijpen. De actuele snelheidslimiet, een inhaalverbod en andere verkeersborden; de verkeersborddetectie ondersteunt u tijdens elke rit. Voorzien van het Lane-keeping systeem. Ofwel: blijf automatisch in je baan. Het forward collision warning-systeem is constant alert en detecteert via sensor de afstand tot voorliggers. Wordt die te klein, dan volgt een automatische waarschuwing. Bovenop deze veiligheidsfeatures heeft deze Toyota bovendien dod

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota C-HR PHEV | Sterker met een stekker

De C-HR is een gezinsauto die er uitziet als een showauto. Het is alsof een futuristisch ontwerp voor een autoshow zonder enige wijziging in productie is genomen. Om de C-HR ook toch tot een verstandige keuze te maken is hybride-aandrijving standaard. Nu is de C-HR tevens leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Maakt dat de C-HR nog verstandiger?

Autotest | Toyota C-HR PHEV Sterker met een stekker

Indien consequent opgeladen combineert de C-HR PHEV de actieradius van een benzineauto met het comfort en de prestaties van een elektrische auto. Bijzonder uiterlijk, toch functioneel als een Toyota.

Plus

  • vlot en levendig
  • echt meerwaarde boven standaard hybride
  • onderscheidende vormgeving

Min

  • geen achterruitenwisser
  • Matige hoofdruimte achterin
  • Hinderlijke, kleinerende en opdringerige veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)

Conclusie

Is de Toyota C-HR met plug-inhybride aandrijving verstandiger dan de versie met standaard hybride aandrijving? Alleen wanneer de bestuurder iedere rit zorgvuldig plant en consequent oplaadt. Echter, dat geldt voor iedere plug-inhybride, dus om tot die conclusie te komen was geen proefrit nodig.

Wat de testrit met de C-HR PHEV heeft geleerd, is dat deze aandrijflijn de auto leuker maakt om te rijden. In de elektrische modus benadert de C-HR het karakter van een volledig elektrische auto met uitstekende prestaties, ultieme souplesse (zonder onderbreking door schakelmomenten!) en rijden met één pedaal. Hierin gaat de C-HR verder dan andere plugin-hybrides. Vanwege de complexe techniek zijn veel plug-inhybrides duurder dan een elektrische auto, maar dankzij een recente prijsverlaging is de C-HR juist voordeliger in aanschaf!

Vergeleken met de standaard C-HR zijn de prestaties toegenomen. Veel belangrijker: dankzij de sterkere elektromotor is de plug-inhybride altijd alerter en daadkrachtiger. Het aangepaste onderstel maakt de C-HR PHEV merkbaar dynamischer, voor meer rijplezier.

Deel deze advertentie