Toyota C-HR 1.8 Hybrid 140 Dynamic | Dig.Cockpit | 12,3 touchscreen | Adapt.Cruise | Stoel + Stuurverwarming | Camera | PDC | NAV + App.Connect | Auto.Airco | DAB

€ 34.995,- incl. BTW

Bouwjaar 18-07-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 5.243 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Toyota C-HR 1.8 Hybrid 140 Dynamic | Dig.Cockpit | 12,3 touchscreen | Adapt.Cruise | Stoel + Stuurverwarming | Camera | PDC | NAV + App.Connect | Auto.Airco | DAB


€ 34.995,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 18-07-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 5.243 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Harrie Dijk - Betrouwbaar onderweg
Contactpersoon De heer H. Dijk
Adres Kluversweg 4B
Postcode 7447 JK
Plaats Hellendoorn
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)548 - 654865 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.harriedijk.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2024

Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 103 kW (140 PK)
Vermogen elektromotor(en): 31 kW (42 PK)
Vermogen brandstofmotor: 72 kW (98 PK)
Koppel: 142 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 43 liter
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 170 km/u
Ledig gewicht: 1.410 kg
Wielbasis: 264 cm

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Energielabel: A

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Al jaren een van de meest betrouwbare en geliefde automerken is Toyota. Waarheen u ook gaat, op deze auto kunt u rekenen. 'Let's go places'. Deze auto uit 2024 heeft nauwelijks gereden, met een tellerstand van slechts 9833 kilometer. Deze hybride heeft dankzij de extra elektromotor een zeer laag brandstofverbruik. Doe maar luxe! Neem plaats in de verwarmbare voorstoelen en voel de weldaad in koude dagen. Een heerlijk luxe optie van deze auto is het verwarmbare stuurwiel. Ook 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten zijn aan boord.

Omdat u nou eenmaal geen ogen in uw achterhoofd heeft, is het altijd lastig om achteruit te rijden zonder brokken te maken. De achteruitrijcamera lost dat probleem op. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. In deze auto kunt u de belangrijkste functies bedienen met uw stem. Wat is de onderhoudsstatus van deze auto? U checkt het snel, simpel en overal via uw smartphone. Het full map navigatiesysteem is uw vertrouwde gids, waarheen de reis ook gaat. Ook achteropkomend verkeer waarschuwing, electronic climate control, DAB ontvangst, regensensor, keyless entry en buitentemperatuurmeter zijn aan boord.

In de Toyota C-HR heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Bij de veiligheidssystemen van deze Toyota hoort ook de verkeersbord-detectie. Die leest tijdens het rijden als het ware met u mee en attendeert u op de significante verkeersborden langs en boven de weg. Mooi binnen de lijnen van de rijstrook blijven? Het Lane-keeping systeem helpt altijd een handje. Ook als uw aandacht even verslapt, blijft de forward collision warning bij de wekker. Dreigt er een botsing met een voor- of tegenligger, dan waarschuwt het systeem direct. In deze Toyota vinden we verder een dodehoekdetectie, hill hold functie, brake assist en bandenspanningcontrolesysteem.

= Bedrijfsinformatie =

Bent u enthousiast geworden over deze auto? Wij nodigen u van harte uit om bij ons in Hellendoorn om een proefrit te maken. De auto's van Autobedrijf Harrie Dijk worden tegen de scherpst mogelijk prijs aangeboden. Wij zijn volledig transparant over hetgeen waarvoor u betaald. Ons zekerheidspakket

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota C-HR PHEV | Sterker met een stekker

De C-HR is een gezinsauto die er uitziet als een showauto. Het is alsof een futuristisch ontwerp voor een autoshow zonder enige wijziging in productie is genomen. Om de C-HR ook toch tot een verstandige keuze te maken is hybride-aandrijving standaard. Nu is de C-HR tevens leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Maakt dat de C-HR nog verstandiger?

Autotest | Toyota C-HR PHEV Sterker met een stekker

Indien consequent opgeladen combineert de C-HR PHEV de actieradius van een benzineauto met het comfort en de prestaties van een elektrische auto. Bijzonder uiterlijk, toch functioneel als een Toyota.

Plus

  • vlot en levendig
  • echt meerwaarde boven standaard hybride
  • onderscheidende vormgeving

Min

  • geen achterruitenwisser
  • Matige hoofdruimte achterin
  • Hinderlijke, kleinerende en opdringerige veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)

Conclusie

Is de Toyota C-HR met plug-inhybride aandrijving verstandiger dan de versie met standaard hybride aandrijving? Alleen wanneer de bestuurder iedere rit zorgvuldig plant en consequent oplaadt. Echter, dat geldt voor iedere plug-inhybride, dus om tot die conclusie te komen was geen proefrit nodig.

Wat de testrit met de C-HR PHEV heeft geleerd, is dat deze aandrijflijn de auto leuker maakt om te rijden. In de elektrische modus benadert de C-HR het karakter van een volledig elektrische auto met uitstekende prestaties, ultieme souplesse (zonder onderbreking door schakelmomenten!) en rijden met één pedaal. Hierin gaat de C-HR verder dan andere plugin-hybrides. Vanwege de complexe techniek zijn veel plug-inhybrides duurder dan een elektrische auto, maar dankzij een recente prijsverlaging is de C-HR juist voordeliger in aanschaf!

Vergeleken met de standaard C-HR zijn de prestaties toegenomen. Veel belangrijker: dankzij de sterkere elektromotor is de plug-inhybride altijd alerter en daadkrachtiger. Het aangepaste onderstel maakt de C-HR PHEV merkbaar dynamischer, voor meer rijplezier.

Deel deze advertentie