Toyota Prius 1.5 VVT-i Business Edition

€ 2.499,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 28-02-2008
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 507.220 km
Deuren 4
Kenteken PP-291-S Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.497 cc
Vermogen 57 kW (78 pk)

Toyota Prius 1.5 VVT-i Business Edition


€ 2.499,-

Algemeen

Bouwjaar 28-02-2008
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 507.220 km
Deuren 4
Kenteken PP-291-S Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.497 cc
Vermogen 57 kW (78 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam GM Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Almeloseweg 192
Postcode 7614 LB
Plaats Mariaparochie
Provincie Overijssel
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 42436063 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (achter)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cd wisselaar
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • deelbare achterbank (ongelijk)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Tellerstand: 315.172 mijlen

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Tankinhoud: 45 liter
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 170 km/u
Ledig gewicht: 1.350 kg
Wielbasis: 270 cm

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 111 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,66 l/100km (1 op 21,5)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

= Bedrijfsinformatie =

Graag tot ziens bij GM Automotive,
Alle moeite is genomen om de informatie van onze advertenties zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.

Let wel op dat wij ons al jaren op exporthandel hebben gespecialiseerd. Vraag ons altijd naar de mogelijkheden of de auto bestemd is voor de Nederlandse markt.

Onze advertentieprijzen zijn altijd Exclusief BTW of Exclusief BPM indien btw of bpm van toepassing is.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota Prius | Prius in perspectief

Met de Prius wist Toyota een ware revolutie te ontketenen. De zogenaamde "hybride" is een half elektrische auto die stiller, sneller en zuiniger is dan een conventionele auto. Echter, inmiddels is de geheel elektrische auto doorgebroken en die gaat nog verder op al deze vlakken. Toch is de nieuwe Prius wederom een hybride. Waarom?

Autotest | Toyota Prius Prius in perspectief

De 5e generatie van de Toyota Prius is niet langer revolutionair, maar wel mooier, sneller, stiller en nog zuiniger dan de vorige generaties. Technisch ingehaald door de elektrische auto.

Plus

  • sterk, stil en zuinig
  • geslaagde vormgeving

Min

  • kan beschikbare energie niet automatisch over route verdelen
  • duurder dan een elektrische auto
  • matige ruimte achterin

Conclusie

Waarom is de nieuwe Toyota Prius wederom een hybride, terwijl deze "voorloper" (letterlijke vertaling) bekend staat om zijn innovatieve techniek? Inmiddels bieden vrijwel alle andere merken hybrides, dus dat is niets bijzonders meer. Bovendien is vrijwel iedere Toyota inmiddels een hybride en veel van die modellen zijn beter afgestemd op hun taak (stationcar, SUV, etc.). Bovendien: vergelijkbare elektrische auto's zijn inmiddels goedkoper dan deze Prius.

De nieuwe Toyota Prius moet daarom vanuit een ander perspectief worden bekeken. De Prius is gemaakt voor de wereldmarkt en alleen West Europa is echt klaar voor elektrisch rijden. Daarbuiten biedt een hybride nog altijd de best mogelijke combinatie van comfort, prestaties en verbruik. Om toch meerwaarde te bieden ten opzichte van de voorgaande generatie is de nieuwe Prius een plug-inhybride. Het gemak waarmee de Prius presteert, het zeer lage verbruik en de rust zorgen ervoor dat dit wel de ultieme hybride is. Misschien is de Prius niet langer revolutionair, deze vijfde generatie is wel de fijnste Prius tot nu toe.

Deel deze advertentie