![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 20-07-2018 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 185.455 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | V-542-PP |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 130 kW (177 pk) |
€ 16.500,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 20-07-2018 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 185.455 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | V-542-PP |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 130 kW (177 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | by Buma Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Amperestraat 31 |
Postcode | 8013 PT |
Plaats | Zwolle |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 24842590 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bybuma.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,0 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L3H1
Wielbasis: 328 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.770 kg
Laadvermogen: 1.220 kg
GVW: 2.955 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Milieu
CO2-uitstoot: 159 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 144 per kwartaal
Te koop een NETTE, DUBBEL CABINE
Toyota ProAce Worker 2.0 D-4D 177pk AUTOMAAT 5-persoons
BJ: 2018
Kleur: Bruin Metallic
Km stand: 185.455km Incl. NAP; Nationale Auto Pas + Onderhoudsboekjes
APK Vervaldatum: 20-07-2025
Inruil van uw huidige auto is mogelijk.
Al onze auto's zijn enkel op afspraak te bezichtigen!!
Voor meer informatie of interesse/bezichtiging van de auto graag telefonisch contact opnemen met:
Joey Buma; 06-24842590
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Proace Electric | Duurzaam beleid
Bij het voeren van een bedrijf draait het om kosten, baten en continuïteit. Daarom was een bestelwagen met dieselmotor tot nu toe de meest logische keuze. Echter, voortaan komt er een factor bij: duurzaamheid En dan is diesel niet meer zo'n goed idee. Gelukkig is de Toyota Proace nu leverbaar met elektrische aandrijving.
![Autotest | Toyota Proace Electric Duurzaam beleid](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/682/toyota-proace.jpg)
De Toyota Proace Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat zorgt voor lagere kosten per km en nul uitstoot. Het snelle laden zorgt voor ononderbroken, zorgeloos gebruik. Even ruim als de diesel.
Plus
- lage kosten per km
- geen directe uitstoot
- ruim en doordacht
Min
- soms fluittoon van elektromotor hoorbaar
- schel geluid audiosysteem
- weinig verschil met Opel e-Vivaro / Citroen e-Jumper / Peugeot e-Expert
Conclusie
Toyota introduceert zijn eerste geheel elektrische auto en dat is een bedrijfswagen. Maar eigenlijk is het geen Toyota. De Proace Electric is namelijk ontwikkeld door Opel, Peugeot en Citroën. Toyota levert vrijwel dezelfde auto met dezelfde techniek onder de naam Proace. De verschillen zitten in de vormgeving, het uitrustingsniveau per uitvoering en de garantievoorwaarden. De techniek en fijnregeling zijn gelijk, zodat ook de ruimte en de rijeigenschappen gelijk zijn. Wellicht is de Proace Electric geen 100% Toyota, maar het is wel de eerste stap naar een nieuw en duurzamer beleid.