Bouwjaar | 24-07-2021 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 15.520 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 130 kW (177 pk) |
€ 27.950,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 24-07-2021 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 15.520 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 130 kW (177 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Russcher Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industrieweg 76 |
Postcode | 7951 TA |
Plaats | Staphorst |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)522 - 465368 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.russcherautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: apr. 2019 - jun. 2021
Technische informatie
Koppel: 400 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 69 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 531 x 192 x 195 cm
Wielbasis: 328 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.707 kg
Laadvermogen: 1.393 kg
GVW: 3.100 kg
Interieur
Interieur: Antraciet, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 197 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 157 per kwartaal
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
o Audio-Navigatiesysteem
o Apple Carplay of Android Auto
o Apps: Google Maps, Waze, Kaarten, Whatsapp enz.
o Q-Top Imperiaal, Zwart
o Sidebars, Zwart
o 16'' lichtmetalen velgen
o Vaste trekhaak
o Achteruitrijcamera
o Parkeersensoren achter
o Draaiknop voor bediening van automaat
o Stoelbekleding: Leder/Stof
o Multifunctioneel lederen stuurwiel met schakelflippers
o Cruisecontrol met speedlimiter
o Dubbele schuifdeur, Links + Rechts
o Automatische airconditioning
o Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
o Stoel-Stoel, 2-persoons
o Armsteun voor bestuurders-en bijrijdersstoel
o Voor-en achterbumper in carosseriekleur
o Mistlampen voor
o Houten laadruimtevloer
o Zijwandbekleding in laadruimte
o LED laadruimteverlichting
o Verstelbare vastzethulp in laadruimte
o Bumperbescherming, Traanplaat
o USB aansluiting
o 12V aansluiting
o Enz.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Proace Electric | Duurzaam beleid
Bij het voeren van een bedrijf draait het om kosten, baten en continuïteit. Daarom was een bestelwagen met dieselmotor tot nu toe de meest logische keuze. Echter, voortaan komt er een factor bij: duurzaamheid En dan is diesel niet meer zo'n goed idee. Gelukkig is de Toyota Proace nu leverbaar met elektrische aandrijving.
De Toyota Proace Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat zorgt voor lagere kosten per km en nul uitstoot. Het snelle laden zorgt voor ononderbroken, zorgeloos gebruik. Even ruim als de diesel.
Plus
- lage kosten per km
- geen directe uitstoot
- ruim en doordacht
Min
- soms fluittoon van elektromotor hoorbaar
- schel geluid audiosysteem
- weinig verschil met Opel e-Vivaro / Citroen e-Jumper / Peugeot e-Expert
Conclusie
Toyota introduceert zijn eerste geheel elektrische auto en dat is een bedrijfswagen. Maar eigenlijk is het geen Toyota. De Proace Electric is namelijk ontwikkeld door Opel, Peugeot en Citroën. Toyota levert vrijwel dezelfde auto met dezelfde techniek onder de naam Proace. De verschillen zitten in de vormgeving, het uitrustingsniveau per uitvoering en de garantievoorwaarden. De techniek en fijnregeling zijn gelijk, zodat ook de ruimte en de rijeigenschappen gelijk zijn. Wellicht is de Proace Electric geen 100% Toyota, maar het is wel de eerste stap naar een nieuw en duurzamer beleid.