Bouwjaar | 31-08-2012 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 45.932 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 41-XGT-8 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.329 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 31-08-2012 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 45.932 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 41-XGT-8 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.329 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Luth Tangenberg Hardenberg B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Koningsspil 4 |
Postcode | 7773 NK |
Plaats | Hardenberg |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)523 - 272258 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.luth-tangenberg.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jan. 2010 - okt. 2014
Technische informatie
Koppel: 125 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 42 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,3 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 400 x 170 x 160 cm
Wielbasis: 255 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.045 kg
Laadvermogen: 460 kg
GVW: 1.505 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 550 kg)
Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 127 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Wat moet je schrijven over een auto waar nagenoeg alles klopt....Nou, hier staat ie!
Nieuw door ons geleverd, door ons onderhouden, afkomstig van 1e eigenaar en met SLECHTS 45.000km(NAP) op het klokje!
Tja, je zou een paar lichte beschadigingen op de bumpers en watgebruikersspoortjes, maar dan houdt het ook echt op.
Deze Subaru Trezia is de tweelingbroer van de Toyota Verso S en daar hoeft hij zich zeker niet voor te schamen.
Uiterlijk verschilt hij in details, met name door zijn karakteristieke Subaru grill. Echter een wezenlijk verschil met zijn broer is zijn stuurgedrag, dat doet hij namelijk scherper en directer en hij is net een wegenbelastingklasse lager, dus dat scheelt weer in de vaste lasten.
Het is een midi MPV met een fraai gelijnde carrosserie. Hij is o.a. voorzien van een kei koude airco & audio incl. USB. Daarnaast is deze Subaru optioneel nog voorzien privacy glass en een onderhoudsvriendelijke metallic grijze lak.
Wat bij het instappen vooral opvalt is zijn meer dan ruime instap, een fijne hoge zit met tevens een hooggeplaatste versnellingspook. Zijn binnenruimte is gigantisch, terwijl hij toch zeer compact is. Het bagageruim is zeer ruim te noemen en is maar liefst 363 liter groot, hij kan zelfs worden uitgebreid naar maar liefst 1.300 liter met een vlakke laadvloer.
Neem daarnaast zijn lage ledige gewicht, slechts 1.045kg, en uiteraard het daarbij behorende verbruik, dat maakt hem uniek in zijn klasse!
De veiligheid van deze Subaru/ Toyota was zeer zeker geen ondergeschoven kindje bij de ontwikkeling, want hij heeft maar liefst 9 airbags rondom waaronder zelfs een knieairbag voor de bestuurder. Het volledig electronisch stabilteitsprogramma maakt hem tot een zeer veilige auto in zijn klasse.
Hij is "made in Japan", dus super betrouwbaar en onderhoudsvriendelijk, zo is hij voorzien van een onderhoudsvrije distributieketting.
Kortom een leuke frisse auto om nog jaaaaren in te rijden!
Mooi dat u deze gebruikte Subaru van ons heeft gevonden! Wij bieden alleen gebruikte auto
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Verso-S | Gezinsuitbreiding
Er komt een tijd dat een gewone auto niet meer voldoet. Bij gezinsuitbreiding is meer ruimte nodig. Bovendien worden zaken als betrouwbaarheid, degelijkheid en zekerheid dan belangrijker dan voorheen. In dat geval gaan de gedachten al snel uit naar een Toyota. En juist de Toyota-familie is recent uitgebreid met de ruime en praktische "Verso-S".
De Verso-S is de compacte MPV van Toyota. Helaas weet de Verso-S zich nauwelijks te onderscheiden van de concurrentie. Op alle punten scoort de Verso-S een voldoende, maar niet meer dan dat.
Plus
- compact van buiten, ruim van binnen
- moderne techniek
Min
- zijwindgevoelig
- veiligheidsgordels niet in hoogte verstelbaar
Conclusie
Compacte, ruime gezinsauto's zijn razend populair en daarom is het logisch dat Toyota nu ook een kleine "MPV" aanbiedt. Maar ... Toyota's zijn vaak zo vernieuwend of in ieder geval zo doordacht, dat ze de beste in hun soort zijn. Helaas is de Verso-S niet innovatief en op geen enkel vlak significant beter dan de rest. De Verso-S rijdt zeker niet slecht, maar scoort qua weggedrag desondanks niet meer dan gemiddeld in dit segment.
De Verso-S valt positief op door de enorme ruimte, zowel voor- als achterin. De bagageruimte is buitengewoon makkelijk te vergroten, zodat deze in de praktijk maximaal zal worden benut. Het moderne audio- en navigatiesysteem is ook een echte aanwinst voor de Verso-S. Dankzij de lichtgewicht bouw en de efficiënte motor, is het verbruik aangenaam laag. De Verso-S is daarmee geen revolutionaire auto, maar wel een welkome uitbreiding van de Toyota-familie.