Volkswagen Golf 1.2 TSI Tour II Navi Stoelverw Airco Cruise Pdc

€ 5.999,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 17-06-2011
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 192.918 km
Deuren 4
Kenteken NS-973-H Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.198 cc
Vermogen 63 kW (86 pk)

Volkswagen Golf 1.2 TSI Tour II Navi Stoelverw Airco Cruise Pdc


€ 5.999,-

Algemeen

Bouwjaar 17-06-2011
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 192.918 km
Deuren 4
Kenteken NS-973-H Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.198 cc
Vermogen 63 kW (86 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam V-Max Auto's & Tuning
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Van der Hoopweg 25
Postcode 7602 PJ
Plaats Almelo
Provincie Overijssel
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 50734329 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.v-maxautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (achter)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • deelbare achterbank (ongelijk)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Acceleratie (0-100): 12,3 s
Topsnelheid: 178 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 4308 x 1786 x 1500 cm
Wielbasis: 258 cm
Inhoud laadruimte: 350/1.305 l

Gewichten
Ledig gewicht: 1.129 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 610 kg)
Max. dakbelasting: 75 kg

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 129 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,6 l/100km (1 op 21,7)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal

En daar hebben we de volgende Duitse alleskunner binnen voor u. Een van de meest bekende en meest verkopende modellen uit de Wolfsburgse stallen van Volkswagen. Betreft hier een goed uitgeruste, en erg goed rijdende Volkswagen Golf 6 1.2 TSI Tour II Edition van bj.2011. Een erg goed onderhouden exemplaar zonder achterstallig onderhoud. Staat op 4-seizoensbanden, en hij ziet er voor zijn leeftijd/kilometerstand nog bijzonder goed uit en heeft geen mankementen en of gebreken. Goed rijdende hatchback met een sportieve uitstraling. Heeft bij binnenkomst nog een controle gehad, en staat voor nog heel veel zorgeloze kilometers. Met zijn 1.2 TSI krachtbron beschikt hij over voldoende vermogen met een zeer laag verbruik. Indien gewenst (meerprijs) kunnen we hem ook voorzien van een softwaremodificatie (chiptuning), waardoor u dan de beschikking kunt krijgen over 140Pk i.c.m. 235Nm. Storingsvrije, nette en goed rijdende auto met erg veel fijne opties. Kilometerstand is 192.918. Apk tot 10-05-2025.

Nap Certificaat/tellerkaart, alle boekjes, en 2 sleutel(s) aanwezig.

Huidige prijs €5999 = Internet meeneemprijs. Inruil is mogelijk tegen handelscondities.

= Bedrijfsinformatie =

Mocht u interesse hebben in 1 van de door ons aangeboden occasions, adviseren wij u om ons eerst te contacteren alvorens u naar ons toe komt.

Tot 12 maanden garantie behoort tot de mogelijkheden.

Alle aankoopkeuringen zijn toegestaan.

Check onze Facebookpagina om een impressie te krijgen van ons bedrijf.

Optielijst onder voorbehoud van zet- en drukfouten. De optielijst is met grote zorg samengesteld maar een foutje is helaas snel gemaakt. Wij bevelen u aan, om de opties die uw aankoop kunnen beïnvloeden te controleren alvorens u tot aankoop overgaat.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie