Volkswagen Golf 1.4 eHybrid GTE 19inch,Camera,Stoelverm,adoptieve Bj 2022 km 34.000 245PK 1e eigenaar
€ 30.500,- incl. BTW
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 21-02-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 34.233 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | - |
Volkswagen Golf 1.4 eHybrid GTE 19inch,Camera,Stoelverm,adoptieve Bj 2022 km 34.000 245PK 1e eigenaar
€ 30.500,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 21-02-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 34.233 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Neplenbroek |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Goorseweg 33 |
Postcode | 7478 BB |
Plaats | Diepenheim |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)547 - 388604 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfneplenbroek.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: sep. 2020 - jun. 2024
Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 80 kW (109 PK)
Vermogen brandstofmotor: 110 kW (150 PK)
Koppel: 400 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 6,7 s
Topsnelheid: 225 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 429 x 179 x 148 cm
Wielbasis: 262 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.524 kg
Laadvermogen: 516 kg
GVW: 2.040 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Licht grijs
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 27 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,1 l/100km (1 op 90,9)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 120 - € 132 per kwartaal
Volkswagen Golf 1.4 eHybrid GTE 245PK ACC/LED/NAVI/STOEL 1e EIGENAAR
Achteruitrijcamera, pdc, adoptieve cruisecontrol, navi, stoelverwarming, stuurverwarming, ambiente verlichting, 19 inch adelaide velgen NIEUW
19 inch adelaide velgen met nieuwe banden
rondom nieuwe velgen en banden NAVIGATIE,CRUISE
Technische info
- Hybride 180 kW Plug-in (Motor 1,4 L - 110 kW TSI)
- Carrosserie: 5-deurs
- Transmissie 6 versnellingen - Dubbelkoppeltransmissie DSG
= Bedrijfsinformatie =
WAAR INRUIL NATUURLIJK ALTIJD MOGELIJK IS,VAN UW AUTO,BOOT,CARAVAN,CAMPER,MOTOR,AANHANGER.
Onze advertenties worden met zorg samengesteld, echter kunnen er geen rechten worden ontleend aan druk- en zetfouten, het ontbreken van opties en accessoires. Controleert u daarom altijd of alle gewenste opties en accessoires aanwezig zijn tijdens bezichtiging.
Wij adviseren u te BELLEN VOOR VERTREK vanwege onze hoge omloopsnelheid. Op het moment dat u belt en u heeft aangeven dat u onderweg bent dan RESERVEREN wij de auto voor u zodat u met een gerust gevoel en zekerheid langs kunt komen.
Elke dag open 8:00 van 18:00 Zondag en in de avonduren zijn bezichtigingen mogelijk op afspraak tot 22:00
Een mooie auto gezien en op dit moment geen geld???
Bij ons geen probleem, wij vinden een financiering voor u op maat.
Met onze vaste financieringsmaatschappij regelen wij een prima financiering met voor u de juiste tarieven.
Kom langs en laat u adviseren!
Ga naar onze website en krijg binnen 24uur gegarandeerd een vrijblijvende bieding
Met de grootste zorg stellen wij de advertenties samen, u kunt echter geen rechten ontlenen aan de inhoud. Optie Type ,Uitvoering,druk-, prijs- en uitvoeringsfouten voorbehouden
Autobedrijf Neplenbroek B.V. is een erkend RDW autobedrijf, wat al een aantal jaren actief is in de autobranche en zich gespecialiseerd heeft in de in- en verkoop van gebruikte personenauto's en bedrijfswagens.
Geen geschikte auto gevonden op deze site? Neem dan vrijblijvend contact met ons op.
Wellicht kunnen wij uw zoektocht naar een passende auto versnellen! Wilt u uw auto verkopen? Neem dan contact met ons op. Zodat wi
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
![Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4368/volkswagen-golf.jpg)
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.