Volkswagen Golf 1.4 eHybrid I GTE I Style I Camera I Panodak I 18 Inch I
€ 31.875,-
Bouwjaar | 31-01-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 29.996 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-287-RK Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 31-01-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 29.996 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-287-RK Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Gert Hekhuis auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nieuwe Daarlerveenseweg 3D |
Postcode | 7671 SK |
Plaats | Vriezenveen |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 22383800 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | Gerthekhuisautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelcode: VIII
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 220 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 428 x 179 cm
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.490 kg
Laadvermogen: 530 kg
GVW: 2.020 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 0,9 l/100km (1 op 111,1)
Emissieklasse: Euro 6
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 395): Bovag garantie: Nieuwe APK Vrijwaringsbewijs Tenaamstelling voertuig Minimaal 15 liter brandstof 12 Maanden BOVAG-garantie 40 Puntencheck
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; Nieuwe APK
U bent van harte welkom bij Gert Hekhuis Auto's om de auto te bezichtigen en mee proef te rijden. In overleg is dit ook in de avonden mogelijk. Belt u even van te voren om te voorkomen dat de auto van uw keuze niet gereserveerd of verkocht is?
Op al onze auto's geldt inruil en financiering mogelijk, voor meer informatie zijn wij te bereiken op 0546-569805 of 0622383800.
Gert Hekhuis Auto's
Nieuwe Daarlerveenseweg 3-D
7671SK Vriezenveen
Tel: 0546569805
Tel: 0622383800
E-mail: info@gerthekhuisautos.nl
Ondanks de zorg die besteed wordt aan een correcte invoer van de gegevens, kunnen wij niet verantwoordelijk
en/of aansprakelijk gehouden worden voor eventuele fouten in deze advertentie.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.