Volkswagen Golf 1.6-16V Trendline| APK:14-4-2025| iNRUILKOOPJE

€ 599,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 10-01-2001
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 318.849 km
Deuren 3
Kenteken 92-GK-ZN Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Volkswagen Golf 1.6-16V Trendline| APK:14-4-2025| iNRUILKOOPJE


€ 599,-

Algemeen

Bouwjaar 10-01-2001
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 318.849 km
Deuren 3
Kenteken 92-GK-ZN Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Huizenga Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Conradstraat 3
Postcode 8013 RN
Plaats Zwolle
Provincie Overijssel
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 36154693 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.huizenga-autos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • cruise control
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Te koop: VW Golf 4 1.6L 16V 3DRS BJ:2001 KM:318.849 APK:14-04-2025

RONDOM GEBRUIKER SPOREN ZIE DE FOTO'S.

De auto is zo ingeruild vandaar deze prijs!

APK keuring geldig tot en met 14-04-2025!

Marge auto

ALLEEN BELLEN OF WHATSAPPEN TEL:06-36154693



Dit is een handels- exportprijs!

Meerdere foto's van binnenkant en buitenkant via whatsapp verkrijgbaar.
ALLEEN BELLEN VOOR EEN AFSPRAAK OF VOOR MEER INFO! TEL:0636154693

Inruil mogelijk.

Export mogelijk.

Voor meer informatie of interesse/bezichtiging van de auto graag telefonisch contact opnemen met:0636154693

Huizenga Auto's
Conradstraat 3
8013 RN Zwolle
Tel:0636154693

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie