Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI TCR | 290PK | PANO | CAMERA | VIRTUAL | PURE GREY | 19 | ZEER DIK
€ 33.995,- incl. BTW
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 17-04-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 72.205 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 213 kW (290 pk) |
Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI TCR | 290PK | PANO | CAMERA | VIRTUAL | PURE GREY | 19 | ZEER DIK
€ 33.995,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 17-04-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 72.205 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 213 kW (290 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Uniek Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Zuivering 2A |
Postcode | 7671 SP |
Plaats | Vriezenveen |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 18313748 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.uniekautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 5,6 s
Topsnelheid: 250 km/u
Ledig gewicht: 1.410 kg
Wielbasis: 263 cm
Interieur
Interieurkleur: hardCoal
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 170 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: Autotrust garantie
Garantie: 6 maanden
Garantie: 15.000 km
Overige informatie
Bandenmaat: 235/35R19
ZEER MOOIE DIKKE VOLKSWAGEN GOLF VII 2.0 TSI GTI TCR | 290 PK | PANORAMADAK | DODEHOEK | ACTIVE INFO DISPLAY | PURE GREY | ACHTERUITRIJCAMERA | 19" VELGEN | KEYLESS | 1E EIGENAAR!
We hebben weer een geweldige exemplaar binnen! In nieuwstaat verkerende Volkswagen Golf VII 2.0 TSI GTI TCR (facelift model) in de fantastische kleur "Pure grey" metallic met maar slechts 72.205 kilometers op de teller Betreft een volle & luxe uitvoering die fabrieksaf lekker rijkelijk is uitgerust met bijna alle mogelijke opties. We zullen er een paar noemen, zoals : Glazen Panoramadak, Dodehoeksensor/ Side Assist, Adaptieve Cruise Control (ACC), Navigatiesysteem "Discover Media Pro", Line Assist, Front Assist, Keyless GO & Entry, Stoelverwarming, LED koplampen, LED achterlichten, Parkeersensoren voor en achter, 19'' inch lichtmetalen sportvelgen origineel VW , GTI sportstoelen, DSG-7 Automaat, Climate Control 2- zones, Sfeerverlichting, Elektrische inklapbare buitenspiegels, Multifunctioneel GTI stuurwiel met flippers op het stuur, Navigatiesysteem "Discover media Plus", Apple Carplay, Stoelverwarming, Elektrische ramen voor en achter, en nog véél meer!
Complete onderhoudshistorie (van 0 tot heden altijd Volkswagen dealer onderhouden volgens fabrieksinterval), documentatie, boekjes, en 2 sleutels aanwezig. Kortom een keurige nette en complete auto die in topconditie verkeerd! Geen schadeverleden, en absoluut schadevrij met een originele kilometerstand!
Ingekocht bij de Volkswagen dealer en afkomstig van de 1e eigenaar. Wagen heeft op 13/6/2024 bij kilometerstand 72.200 een onderhoudsbeurt verkregen bij de Volkswagen dealer. Wagen wordt rijklaar geleverd inclusief een nieuwe APK, professionele detailbehandeling, voertuigcheck, luxe opgelegde kentekenplaten en 6 maanden garantie! Dit alles INCLUSIEF! Wij berekenen geen afleverkosten!
Internet meeneemprijs €33.995,-
Fullservice prijs o.b.v. inruil/ garantie €34.995,-
Betreft een BTW auto. Prijs is inclusief BTW!
Wij werken enkel op afspraak. U kunt op afspraak bij ons een auto komen bezichtigen van m
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
![Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4368/volkswagen-golf.jpg)
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.