Volkswagen Golf Variant 1.0 TSI Comfortline Airco | Navi | ACC | DAB+ | Lichtmetalen velgen
€ 9.450,- incl. BTW
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 01-03-2018 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 192.422 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | RZ-965-T Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Volkswagen Golf Variant 1.0 TSI Comfortline Airco | Navi | ACC | DAB+ | Lichtmetalen velgen
€ 9.450,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 01-03-2018 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 192.422 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | RZ-965-T Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Kelder Auto's B.V. |
Contactpersoon | A.P. Kelder |
Adres | Energiestraat 5 |
Postcode | 7442 DA |
Plaats | Nijverdal |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)548 - 619687 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.kelderautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 7 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 10,4 s
Topsnelheid: 197 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 457 x 180 x 158 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.195 kg
Laadvermogen: 655 kg
GVW: 1.850 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 640 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 109 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Brandstofverbruik in de stad: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Bij het ontwerpen van de Volkswagen Golf Variant stonden uw comfort en uw veiligheid centraal. Zoals het een echte Volkswagen betaamt, verkeert deze Golf Variant in uitstekende conditie. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een driecilinder motor en een handgeschakelde zevenversnellingsbak. Een goede zithouding is essentieel voor een fitte rit. Daarom is deze auto uitgerust met comfortstoelen. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer 16 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, aluminium dakrailing, in delen neerklapbare achterbank, actieve hoofdsteunen en LED-achterlichten.
Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. Zuinig, veilig en ontspannen op pad: dat kan dankzij het aanwezige navigatiesysteem. Deze Volkswagen Golf Variant is voorzien van sensoren aan de achterzijde om een achteropkomend verkeer waarschuwing te geven als de afstand tussen u en een achterligger te klein is. De automatische airconditioning zorgt onder alle omstandigheden voor een prettige temperatuur. Switchen van radiozender of het geluid dempen - het gaat gemakkelijk en veilig dankzij de audiobediening op het stuur. Ook DAB ontvangst, parkeersensoren achter, lederen stuur, isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer horen tot de voorzieningen op deze auto.
In de Volkswagen Golf Variant heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Forward collision warning waarschuwt voor een kop-staart botsing. Deze auto waarschuwt de bestuurder als die tekenen van vermoeidheid vertoont en kan zo ernstige ongelukken voorkomen. Accident avoidance system is een actief hulpmiddel om aanrijdingen te voorkomen. Met voorzieningen als hill hold functie, brake assist en bandenspanningcontrolesysteem, bent u altijd veilig onderweg.
Belangstelling? Bel ons en we leggen de sleutels klaar voor een proefrondje.
= Bedrijfsinformatie =
Wij kunnen helaas niet reageren op vragen als:
Wat is de laagste prijs
Uiterste prijs etc, etc.
Kom eerst even kijken, proefrijden en natuurlijk een heerlijke kop koffie/cappuccino/espresso of thee drinken
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
![Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4368/volkswagen-golf.jpg)
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.