Volkswagen Golf Variant 1.2 TSI Comfortline trekhaak navigatie

€ 9.950,-

Bouwjaar 17-12-2014
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 154.406 km
Deuren 5
Kenteken 1-ZDD-09 Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.198 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Volkswagen Golf Variant 1.2 TSI Comfortline trekhaak navigatie


€ 9.950,-

Algemeen

Bouwjaar 17-12-2014
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 154.406 km
Deuren 5
Kenteken 1-ZDD-09 Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.198 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Hofsink en Nijland
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kruiwiel 10
Postcode 7773 NL
Plaats Hardenberg
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)523 - 684235 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autofirst-hofsink-nijland.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: apr. 2013 - mei 2015
Modelcode: VII, 5G

Technische informatie
Koppel: 175 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,7 s
Topsnelheid: 193 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 466 x 180 x 150 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.197 kg
Laadvermogen: 633 kg
GVW: 1.830 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 640 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 117 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik in de stad: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Onderhouden volgens voorschriften: ja
Aantal eigenaren: 3

Staat
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): BOVAG Afleverbeurt: De deelnemer garandeert dat het betreffende geadverteerde voertuig wordt afgeleverd met een correct uitgevoerde BOVAG afleverbeurt. Deze afleverbeurt garandeert, op het moment dat het deelnemerscontract wordt ondertekend, de navolgende punten: o Distributieriem minimaal 10.000 km onderhoudsvrij o Zomer / all season banden minimaal 2,5 mm profiel (indien afgeleverd op winterbanden dan minimaal 5,5 mm profiel) o Minimaal 6 maanden apk o Minimaal 6 maanden of 6.000 km onderhoudsbeurt vrij (wat het eerst komt is bepalend).

Hij zorgt voor een ontspannen rijervaring, deze Volkswagen Golf Variant. Het is een auto uit 2014. Volkswagen-rijders weten het: een VW is gebouwd voor duurzaamheid. Deze Golf Variant is dan ook als nieuw, de onderhoudshistorie is bekend. De aandrijving komt voor rekening van een benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Lekker zitten doet u in de comfortstoelen van deze auto. In deze auto profiteert u onder andere ook van: 16 inch lichtmetalen velgen, adaptieve mistlampen, aluminium dakrailing, dakspoiler, in delen neerklapbare achterbank en elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels.

U kunt het audiosysteem en het navigatiesysteem bedienen met de knoppen op het stuur. Met electronic climate control hoeft u alleen de gewenste temperatuur in te stellen. Het systeem doet de rest. Inparkeren zonder angst voor schade. De parkeersensoren helpen u om moeiteloos in de kleinste parkeervakken te manoeuvreren. In deze Volkswagen kunt u zich concentreren op het verkeer, terwijl de auto de omgeving voor u in de gaten houdt. Een automatisch inschakelbare verlichting zorgt dat de verlichting aangaat als het donkerder wordt - in tunnels bijvoorbeeld - en de regensensor schakelt de ruitenwissers in als het nodig is. U hoeft er niets aan te doen. Deze Volkswagen is bovendien voorzien van cruise control. Dus comfortabel en zuinig rijden verzekerd! Deze

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie