Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI AIRCO/CRUISE/17INCH/1E EIGENAAR
€ 6.450,-
Bouwjaar | 02-02-2009 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 146.103 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 76-HRG-5 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 02-02-2009 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 146.103 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 76-HRG-5 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Harbers |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Argonstraat 7 |
Postcode | 7463 PD |
Plaats | Rijssen |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 24662040 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoharbers.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Acceleratie (0-100): 9,8 s
Topsnelheid: 197 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4654 x 1781 x 1519 cm
Wielbasis: 257 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.285 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.385 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 690 kg)
Interieur
Interieur: hardCoal, Velours
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 149 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Nette en van 1e eigenaar afkomstige Volkswagen Golf variant 1.4 TSI 90kw/122PK benzine, Handgeschakeld 6 versnellingen, bouwjaar 2009, zwart metallic, 146.103 km NAP. Voorzien van o.a. AIRCO, cruise control, radio/CD wisselaar/navigatiesysteem origineel Volkswagen, lederen stuurwiel + stuurwielbediening, midden armsteun voor en achter, 5x hoofsteun, 17 inch sportvelgen, chromen dakrails, 5x hoofdsteun, elektrisch bedienbare ramen voor en achter, elektrisch verstelbare en verwarmbare buitenspiegels, centrale deurvergrendeling op afstand, bumpers en spiegels in carrosseriekleur enz. Keurig nette en fijn rijdende auto! Heeft slechts 1 eigenaar gehad!
= Bedrijfsinformatie =
Harbers Auto's is een familiebedrijf met vele jaren ervaring van de in- en verkoop van voertuigen. Inruil van uw huidige auto is altijd bespreekbaar en tevens kopen wij ook graag uw huidige auto in. Wij zijn RDW Erkend en u krijgt direct uw geld en een vrijwaring. Onze voorraad is wisselend en voordat u komt graag even bellen om teleurstellingen te voorkomen. Ook zijn wij regelmatig onderweg om nieuwe voorraad in te kopen.
De koffie staat altijd klaar en u bent van harte welkom.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.