Volkswagen Passat 1.8 TFSI Comfortline
€ 3.399,-
Bouwjaar | 30-09-2009 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 187.695 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 87-JZK-6 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 117 kW (159 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-09-2009 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 187.695 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 87-JZK-6 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 117 kW (159 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Mobiliteits Service Evert B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Londenstraat 6A |
Postcode | 7418 EE |
Plaats | Deventer |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 30354819 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Hybride aandrijving: serieel (voortbeweging door elektromotor(en); verbrandingsmotor laadt de accu op)
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Acceleratie (0-100): 8,6 s
Topsnelheid: 220 km/u
Accutype: LCO
Accu snelladen: Combined Charging System
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.392 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 740 kg)
Wielbasis: 271 cm
Interieur
Interieur: Beige, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 178 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik in de stad: 10,2 l/100km (1 op 9,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6 l/100km (1 op 16,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Overige informatie
Stekkeraansluiting: Combined Charging System
MSE AUTO.S bied auto's tegen handelsprijzen aan , let op wij werken met handelsprijzen en zijn gericht op het verkopen aan bedrijven en export .
Particuliere verkoop is mogelijk , maar dan ook onder handelsvoorwaarden .
Onze auto worden bij binnenkomst na gekeken en niet geheel schoon gemaakt maar toonbaar netjes .
KEUZE UIT MEER DAN 250 ALLE TYPE,S EN ALLE BJ
ELKE DAG NW AANVOER
ALLE INRUIL MOG
Maandag tot en met zaterdag geopend van 8.00 tot 17.00.
Zondag gesloten
0630354819
Mobiliteits Service Evert B.V.
Londenstraat 6A
7418EE Deventer
Telefoonnummer: 0630354819
E-mailadres: mseauto@kpnmail.nl
Website
www.evertpieper.nl/
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.