Volkswagen Passat 1.8 TFSI Comfortline

€ 3.399,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 30-09-2009
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 187.695 km
Deuren 4
Kenteken 87-JZK-6 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 117 kW (159 pk)

Volkswagen Passat 1.8 TFSI Comfortline


€ 3.399,-

Algemeen

Bouwjaar 30-09-2009
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 187.695 km
Deuren 4
Kenteken 87-JZK-6 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 117 kW (159 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Mobiliteits Service Evert B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Londenstraat 6A
Postcode 7418 EE
Plaats Deventer
Provincie Overijssel
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 30354819 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • cruise control
  • deelbare achterbank (ongelijk)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Hybride aandrijving: serieel (voortbeweging door elektromotor(en); verbrandingsmotor laadt de accu op)
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Acceleratie (0-100): 8,6 s
Topsnelheid: 220 km/u
Accutype: LCO
Accu snelladen: Combined Charging System

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.392 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 740 kg)
Wielbasis: 271 cm

Interieur
Interieur: Beige, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 178 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik in de stad: 10,2 l/100km (1 op 9,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6 l/100km (1 op 16,7)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

Overige informatie
Stekkeraansluiting: Combined Charging System

MSE AUTO.S bied auto's tegen handelsprijzen aan , let op wij werken met handelsprijzen en zijn gericht op het verkopen aan bedrijven en export .
Particuliere verkoop is mogelijk , maar dan ook onder handelsvoorwaarden .

Onze auto worden bij binnenkomst na gekeken en niet geheel schoon gemaakt maar toonbaar netjes .

KEUZE UIT MEER DAN 250 ALLE TYPE,S EN ALLE BJ
ELKE DAG NW AANVOER

ALLE INRUIL MOG

Maandag tot en met zaterdag geopend van 8.00 tot 17.00.
Zondag gesloten



0630354819

Mobiliteits Service Evert B.V.

Londenstraat 6A
7418EE Deventer
Telefoonnummer: 0630354819
E-mailadres: mseauto@kpnmail.nl
Website
www.evertpieper.nl/

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in

Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?

Autotest | Volkswagen Passat GTE Tegen de stroom in

Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.

Plus

  • snel en toch zuinig
  • modern en comfortabel
  • heel veel rijplezier in GTE-modus

Min

  • onhandige locatie aansluitpunt
  • dodehoek detectie te scherp afgesteld
  • Complexe procedure aansluiten iPhone via USB

Conclusie

Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.

Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.

Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.

Deel deze advertentie