Volkswagen T-Cross 1.0 TSI Life | Navi | Adapt. Cruise | Camera | PDC
€ 18.900,-
Bouwjaar | 21-03-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 93.580 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-883-NG Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.000 cc |
Vermogen | 71 kW (97 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 21-03-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 93.580 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-883-NG Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.000 cc |
Vermogen | 71 kW (97 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AutoHaarhuis Almelo |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Weezebeeksingel 4 |
Postcode | 7609 PP |
Plaats | Almelo |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)546 - 202842 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohaarhuis.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan. 2019 - nov. 2023
Technische informatie
Koppel: 175 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,6 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 424 x 178 x 158 cm
Wielbasis: 255 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.145 kg
Laadvermogen: 575 kg
GVW: 1.720 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 620 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 134 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Onderhouden volgens voorschriften: ja
Aantal eigenaren: 3
Staat
Algemene staat: goed
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Volkswagen T-Cross 1.0 TSI Life met o.a. Navigatiesysteem, Adaptive Cruise Control, Camera en Parkeersensoren voor en achter.
Deze auto wordt standaard geleverd met 12 maanden BOVAG garantie, een onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema, professionele reiniging binnen- en buitenzijde, 10 liter brandstof, NAP (Nationale Auto Pas) en uitgebreide uitleg van je nieuwe auto.
Buiten kantooruren tot 21:00 uur ook via WhatsApp bereikbaar via +31 88 633 2450
= Bedrijfsinformatie =
Garantie en services
Al onze personenauto's worden standaard kosteloos afgeleverd met: 12 maanden BOVAG garantie, een onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema, professionele reiniging binnen- en buitenzijde, het bijwerken van kleine lak imperfecties, 10 liter brandstof, NAP (Nationale Auto Pas), uitgebreide uitleg van je nieuwe auto, tenaamstelling kenteken en het vrijwaren van je (eventuele) inruilauto. Met andere woorden: Een compleet afleverpakket, zonder meerprijs! Daarnaast bieden wij de mogelijkheid om de auto kosteloos te leveren op locatie.
Over AutoHaarhuis
AutoHaarhuis is al bijna 60 jaar gevestigd in Geesteren en heeft per 1 maart 2019 zijn tweede vestiging geopend in Almelo. AutoHaarhuis is de laatste jaren uitgegroeid tot een regionaal begrip in verkoop, leasing en verhuur van jonge gebruikte personen- en bedrijfsauto's. Wij zijn een full-service autobedrijf. Dat wil zeggen dat je op autogebied voor alles bij ons terecht kunt. Ons BOVAG-lidmaatschap waarborgt de kwaliteit en eerlijkheid van onze producten en diensten. In 2018 hebben we uit een strijd met 3400 autobedrijven de titel 'Onafhankelijk BOVAG Autobedrijf van het Jaar 2018 / 2019 veroverd.
Alarmsystemen en verzekering
Diverse verzekeringsmaatschappijen vereisen een SCM goedgekeurd alarmsysteem. Deze eisen zijn afhankelijk van de verzekeringsmaatschappij en de cataloguswaarde van de auto. Veel moderne auto's zijn af-fabriek niet voorzien van het juiste alarmsysteem
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen T-Cross | Heel gewoon gebleven
De meeste SUV's worden gekocht om het uiterlijk. Autofabrikanten doen er daarom alles aan om hun Sports Utility Vehicle de stoerste, modernste en sportiefste uitstraling te geven. Bij de Volkswagen T-Cross ligt dat anders. De T-Cross is weliswaar anders dan een doorsnee hatchback, maar doet er tegelijkertijd alles aan om zo gewoon en vertrouwd mogelijk te zijn. Nu is de T-Cross vernieuwd voor modeljaar 2024 met een nieuw uiterlijk, een nieuw interieur en modernere elektronica. Is de compacte SUV desondanks gewoon gebleven?
Bij de Volkswagen T-Cross draait alles om het vertrouwde. Ondanks een verjongingskuur is de T-Cross gewoon gebleven met traditionele benzinemotoren en bediening met fysieke knoppen. Goed weggedrag.
Plus
- alles gewoon en vertrouwd
- stoelen voor Europees postuur
- prima rijeigenschappen
Min
- duurder in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto
Conclusie
Weet de Volkswagen T-Cross zijn nuchtere karakter te behouden ondanks een verplichte verjongingskuur met heel veel elektronica? Zeker! Op het gebied van luxe en infotainment is de T-Cross bij de tijd, maar dit is absoluut geen rijdende computer geworden. De verplichte veiligheidsvoorzieningen geven de nodige speelruimte en zijn dankzij een zorgvuldig gekozen geluid minder opdringerig dan gewoonlijk. Het uiterlijk en de aankleding zijn zelfs beschaafder geworden, waarmee de T-Cross zich nog nadrukkelijker onderscheidt van de modepopjes en futuristische voertuigen van de concurrentie.
De motoren zijn niet gemoderniseerd sinds 2019. Dat kan als een zwak of een sterk punt worden gezien. De relatief hoge CO2-uitstoot en het relatief hoge verbruik zorgen ervoor dat de T-Cross duurder is in aanschaf en in gebruik dan een volledig elektrische auto (zeker wanneer wordt gekozen voor een luxe uitvoering). Tegelijkertijd bedient de T-Cross hiermee kopers die niet gediend zijn van nieuwe techniek en zich prettiger voelen bij het oude vertrouwde.
Na een week rijden met de T-Cross luidt de conclusie: alles aan deze auto deugt. Echter, omdat de T-Cross op geen enkele manier bijzonder of innovatief is, is er ook niets beter dan gemiddeld. De Volkswagen T-Cross is daarom vernieuwd voor modeljaar 2024 en toch vertrouwd als altijd.