Volkswagen Tiguan 1.4 TSI Sport&Style | Nette auto | PDC
€ 5.999,-
Bouwjaar | 10-01-2009 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 225.918 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 23-HJR-7 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 10-01-2009 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 225.918 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 23-HJR-7 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Kers Occasions |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Anton Brucknerstraat 89 |
Postcode | 7557 RP |
Plaats | Hengelo |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 28933634 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | kers-occasions.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 235/55 R17
Acceleratie (0-100): 9,6 s
Topsnelheid: 192 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 443 x 181 x 169 cm
Wielbasis: 260 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.426 kg
Laadvermogen: 654 kg
GVW: 2.080 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 171 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik in de stad: 9,4 l/100km (1 op 10,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Hierbij bieden wij aan een mooie Volkswagen Tiguan uit het jaar 2009.
De auto heeft 225.918 km gereden en beschikt over apk t/m 31-07-2025.
Bijzonderheden;
* Airconditioning (werkt uitstekend)
* Elektrisch bedienbare ramen
* Elektrisch bedienbare spiegels
* Centrale vergrendeling met afstandsbediening
* Lederen stuurwiel
* Hele nette auto
* PDC
* Cruise control
* Lange APK
* Hoge instap
* Multiemedia systeem
* Lichtmetalen velgen met goede banden
Rijdt en schakelt heerlijk.
De auto rijdt, remt en schakelt goed. Motorisch is hij in orde. Het is een fijne auto welke heel goed mee komt in het verkeer.
Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik het graag!
Inruil is mogelijk.
Tot ziens bij Kers Occasions!
06-28933634
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Tiguan | De gewone SUV
Volkswagen introduceert de derde generatie van de Tiguan. De eerste twee generaties waren zeer succesvol dankzij het veelzijdige karakter. De eerste kon zich daadwerkelijk redden in het terrein en was toch even nuchter als iedere andere Volkswagen. De tweede Tiguan voegde meer elektronica toe voor comfort en gemak. Wat heeft de derde generatie van de Tiguan aan nieuws te bieden?
De Volkswagen Tiguan is de meest nuchtere auto in zijn soort. Hier geen uiterlijk vertoon, geen innovatieve techniek en geen avontuur. De Tiguan is een moderne gezinsauto, maar volgens klassiek recept
Plus
- nuchter en vertrouwd
- relatief zuinige mild-hybrid aandrijving
- ruim en praktisch
Min
- bijna dagelijks melding over storing in sensoren
- Volkswagens eigen ID.4 is in ieder opzicht superieur (en voordeliger!)
Conclusie
Wat heeft de derde generatie van de Volkswagen Tiguan te bieden? Terwijl Volkswagen met de ID-modellen het uiterste van zijn kunnen toont, kiest het met de Tiguan voor het vertrouwde. Tegenover al het nieuwe en vooruitstrevende van de ID.4, is de Tiguan een nog behoudendere versie van het bestaande concept. De avontuurlijke alleskunner van weleer is een pure gezinsauto geworden. Het nieuws is beperkt tot een enkel ergonomisch foefje (de verlichting en de multi-functie knop). Daarbij zijn hybride-motoren nu standaard.
Na een week rijden is de conclusie daarom: er is niets mis met de Tiguan, maar de auto doet ook niets beter dan gemiddeld. Op geen enkele manier steekt de Tiguan boven de middelmaat uit. Dat klinkt misschien als een belediging, maar kenmerkt een auto die als de standaard kan worden gezien. En daar is de fabrikant opnieuw in geslaagd: de Tiguan is de gewone SUV van Volkswagen.